Sky Cruiser 2400mm KIT
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
- Jakub_RC
- Posty: 389
- Rejestracja: poniedziałek 29 sie 2011, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów
- Kontakt:
Witam,
Używam switch od FLYTRON-a, jest okej, chociaż minimalne zakłócenia wprowadza (wprowadza, nie generuje) - widać na obrazie mocniejsze szarpnięcia serw. Zamierzam zasilić go jednak z jakiegoś małego liniowca o mocy rzędu 50-100mA i z pakietu wideo, do tego dławik na kabel sterujący, problem na bank zniknie.
Mam ten z HK, który wymienił mknet i zgadzam się z Alexem. Ten przełącznik to horror, on sam z siebie generuje zakłócenia.
Jeśli potrzebujemy przełącznika na 3 kamery to całkiem niezły jest ten z BEVRC oczywiście też trzeba go odkłócić
Używam switch od FLYTRON-a, jest okej, chociaż minimalne zakłócenia wprowadza (wprowadza, nie generuje) - widać na obrazie mocniejsze szarpnięcia serw. Zamierzam zasilić go jednak z jakiegoś małego liniowca o mocy rzędu 50-100mA i z pakietu wideo, do tego dławik na kabel sterujący, problem na bank zniknie.
Mam ten z HK, który wymienił mknet i zgadzam się z Alexem. Ten przełącznik to horror, on sam z siebie generuje zakłócenia.
Jeśli potrzebujemy przełącznika na 3 kamery to całkiem niezły jest ten z BEVRC oczywiście też trzeba go odkłócić
u mnie ten z BEV nie gadał z kamerką PIXIM
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?p=217572 ... ht=#217572
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?p=217572 ... ht=#217572
Ta twoja beta zmieści się do środka sky cruiser'a
A tak na serio to zobacz i sam sobie odpowiedz na pytanie klik
A tak na serio to zobacz i sam sobie odpowiedz na pytanie klik
Futaba 6j,Turnigy 9x,eleres,AV 200mw 5,8,tri,KFC v2,OSD,Hexa,H-quad,skrzydełka,naza v2,fox 800
Pozdrawiam
Pozdrawiam
JaNoT pisze:Ta twoja beta zmieści się do środka sky cruiser'a
A tak na serio to zobacz i sam sobie odpowiedz na pytanie klik
Pod FPV trzeba wymieniać silnik w skycrusierze?
Beta 1400 FPV, spitfire spalina, trener spalina messerschmitt w budowie. Hitec optic 6, Frsky.Z
No proszę Cie...przeczytaj te 5 stron wątku który ci podlinkowałem i gwarantuje Ci że gdy to zrobisz to już będziesz wiedzieć.Byczek pisze:JaNoT pisze:Ta twoja beta zmieści się do środka sky cruiser'a
A tak na serio to zobacz i sam sobie odpowiedz na pytanie klik
Pod FPV trzeba wymieniać silnik w skycrusierze?
Futaba 6j,Turnigy 9x,eleres,AV 200mw 5,8,tri,KFC v2,OSD,Hexa,H-quad,skrzydełka,naza v2,fox 800
Pozdrawiam
Pozdrawiam
wiem że przeczytać 5 stron, ale wydaje mi się że powinna być z tego wątku jakieś zakończenie, tzn. zebranie wszystkich danych i opisanie w jednym poście "how to" a tak to jest wsjo porozbijane.JaNoT pisze:No proszę Cie...przeczytaj te 5 stron wątku który ci podlinkowałem i gwarantuje Ci że gdy to zrobisz to już będziesz wiedzieć.Byczek pisze:JaNoT pisze:Ta twoja beta zmieści się do środka sky cruiser'a
A tak na serio to zobacz i sam sobie odpowiedz na pytanie klik
Pod FPV trzeba wymieniać silnik w skycrusierze?
Beta 1400 FPV, spitfire spalina, trener spalina messerschmitt w budowie. Hitec optic 6, Frsky.Z
- Jakub_RC
- Posty: 389
- Rejestracja: poniedziałek 29 sie 2011, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów
- Kontakt:
Wnioskuje, że zobaczyłeś iż u mnie jest inny silnik niż w ARTF. Jakbyś nie był taki leniwy i przeczytał jedyne dwa wątki na całym forum dotyczące Sky Cruiser-a 2400 to byś wiedział, czemu u mnie jest inny silnik - Nie wszyscy idą "na lenia" i kupują ARTF-y. Niektórzy chcą mieć większy wpływ na konstrukcje i biorą KIT-y, tam silnika ani serw nie ma w komplecie.Byczek pisze: Pod FPV trzeba wymieniać silnik w skycrusierze?
Podsumowanie czego? Relacji z budowy, w której wypisuje lub pokazuje na zdjęciach wszystkie zastosowane części? Nie wystarcza filmik z pierwszego oblotu, a potem z kolejnego lotu z WSZYSTKIMI danymi z OSD?Byczek pisze: wiem że przeczytać 5 stron, ale wydaje mi się że powinna być z tego wątku jakieś zakończenie, tzn. zebranie wszystkich danych i opisanie w jednym poście "how to" a tak to jest wsjo porozbijane.
Rozumiem, że jesteś bardzo zajętym człowiekiem i czasu masz na przeczytanie tylko jednego posta? Oczywiście nie za długiego, żebyś nie marnował czasu który mógłbyś spędzić na byczeniu się.
Czy nasze społeczeństwo naprawdę robi się takie leniwe?
Jakub_RC pisze:Wnioskuje, że zobaczyłeś iż u mnie jest inny silnik niż w ARTF. Jakbyś nie był taki leniwy i przeczytał jedyne dwa wątki na całym forum dotyczące Sky Cruiser-a 2400 to byś wiedział, czemu u mnie jest inny silnik - Nie wszyscy idą "na lenia" i kupują ARTF-y. Niektórzy chcą mieć większy wpływ na konstrukcje i biorą KIT-y, tam silnika ani serw nie ma w komplecie.Byczek pisze: Pod FPV trzeba wymieniać silnik w skycrusierze?
Podsumowanie czego? Relacji z budowy, w której wypisuje lub pokazuje na zdjęciach wszystkie zastosowane części? Nie wystarcza filmik z pierwszego oblotu, a potem z kolejnego lotu z WSZYSTKIMI danymi z OSD?Byczek pisze: wiem że przeczytać 5 stron, ale wydaje mi się że powinna być z tego wątku jakieś zakończenie, tzn. zebranie wszystkich danych i opisanie w jednym poście "how to" a tak to jest wsjo porozbijane.
Rozumiem, że jesteś bardzo zajętym człowiekiem i czasu masz na przeczytanie tylko jednego posta? Oczywiście nie za długiego, żebyś nie marnował czasu który mógłbyś spędzić na byczeniu się.
Czy nasze społeczeństwo naprawdę robi się takie leniwe?
wyobraź sobie że nie raz na tym forum przeczytałem 60 stron jednego wątku i czasem nie mogę nic znaleźć, i trzeba pytać a kto pyta nie błądzi.
A co tak bardzo cię ten komentarz ugryzł?
Poza tym już dawno otrzymałem info. i już to jest nie aktualne
Beta 1400 FPV, spitfire spalina, trener spalina messerschmitt w budowie. Hitec optic 6, Frsky.Z
na razie się nad nim zastanawiam,choć model prezentuje się ładnie, poza tym mam pakiety 3x po 2200 mAh 11,1 V i z tego co Mirek na RC ABC pisze SC potrzebuje minimum 3000mAh 11,1V.Jakub_RC pisze:No to się bardzo cieszę i czekam na kolejnego wspaniałego Sky Cruisera na forum, bo mam przeczucie, że ten będzie wyjątkowy jak jego, zapewne młody i równie wyjątkowy, pilot :)Byczek pisze: Poza tym już dawno otrzymałem info. i już to jest nie aktualne
Poza tym mam u siebie bezrobotnego DLA 56 ccm i zastanawiam się jeszcze nad Prząśniczką
http://www.modelpartner.ig.pl/sklep/?pr ... -3-1-m,162, ale szukam planów modelarskich tej maszyny do trzech metrów. A jeśli bym tak zrobił to pakiety znajdują zatrudnienie do zasilania toru Video.
Beta 1400 FPV, spitfire spalina, trener spalina messerschmitt w budowie. Hitec optic 6, Frsky.Z
Jakub,
z uwagą czytałem twoją relację z budowy podobnie jak elektrona i właściwie to one były inspiracją by wejść w kupno tego bydlaka. Mam jednak wątpliwość co do sztywności części ogonowej tam gdzie umieszczony masz nadajnik video.
Czy wskazane jest jakieś wzmocnienie czy z twojego doświadczenia sztywność jest wystarczająca?
Z góry dzięki za odowiedź
Mateusz
z uwagą czytałem twoją relację z budowy podobnie jak elektrona i właściwie to one były inspiracją by wejść w kupno tego bydlaka. Mam jednak wątpliwość co do sztywności części ogonowej tam gdzie umieszczony masz nadajnik video.
Czy wskazane jest jakieś wzmocnienie czy z twojego doświadczenia sztywność jest wystarczająca?
Z góry dzięki za odowiedź
Mateusz
Sky Cruise 2400, Taranis, RMILEC, APM 2.6, MinimOSD, FOX 1,2 HoryzonHD V3
- Jakub_RC
- Posty: 389
- Rejestracja: poniedziałek 29 sie 2011, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów
- Kontakt:
Z tego co już zobaczyłem to wersje ARTF są faktycznie mniej sztywne niż mój KIT. Podejrzewam braki kleju w wersji złożonej. Nie mniej, byłbym spokojny nawet i w tym wypadku. Poprostu nie ciąłbym wtedy ogona pod nadajnik AV.USZQ pisze:Jakub,
z uwagą czytałem twoją relację z budowy podobnie jak elektrona i właściwie to one były inspiracją by wejść w kupno tego bydlaka. Mam jednak wątpliwość co do sztywności części ogonowej tam gdzie umieszczony masz nadajnik video.
Czy wskazane jest jakieś wzmocnienie czy z twojego doświadczenia sztywność jest wystarczająca?
Z góry dzięki za odowiedź
Mateusz
Jeśli kleiłeś swój sam to nie masz się czym martwić - ogon jest wystarczająco sztywny.
Miękkie ogony to moją stare Skywalkery (które i tak latają bardzo dobrze) oraz Polski Ursus (czyli gównolot, który nie lata wcale )