Bo normalnie (jak krótko naciśniesz REC) tak jest, że jak straci sygnał na wejściu, lub są duże zakłócenia to się wyłącza.
Jeśli natomiast trzymasz REC przez 2 sekundy to nagrywa bez względu na stan sygnału wejściowego, nawet bez sygnału.
Więc tak zmiany dokonane w SES to
Zmiany sprzętowe
silnik- zamieniony na ASP15
serwo gazu- zamienione na jakieś Turnigy z metalowymi zębatkami bo to z plastikami zdechło od drgań
pakiet zasilający- został zmieniony na Turnigy 3s 1000mah20c po tym jak stary zdechł po kraksie
Edit.
Zmiany w ułożeniu wyposażenia
kamera powędrowała na lewe skrzydło ponieważ mimo wyprowadzenia pod kadłub spalin ciągle była zachlapywana prze olej.
Ostatnio zmieniony środa 13 paź 2010, 19:00 przez Jedrula, łącznie zmieniany 1 raz.
Niestety muszę z przykrością oznajmić że SES poległ, po starcie do wczorajszego lotu z wini uszkodzenia sie steru kierunku.
Strat
Zniszczony przód modelu, silnik odpadł z łozem i pianka
zapiaszczony silnik( został szybko odmyty)
Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło na warsztat idzie EG i ma być przerobiony na SEG.
Wiesz, ogólnie ciężko coś znaleźć, co było by idealne do wycieczek na więcej niż 3km. Najlepszy był by motoszybowiec, ale jak znajdę coś dobrego pojawiają się problemy typu ciężkie wykonanie ze styro, mało pojemny itd. Jak miałbys plany jakiś takich modeli to pisz chętnie się dowiem.