Ktoś pomocny z Gliwic?

Tu umawiamy się na spotkania a potem opisujemy jak było ;-)

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

dudi011
Posty: 90
Rejestracja: piątek 05 sie 2016, 19:24
Lokalizacja: Gliwice

Ktoś pomocny z Gliwic?

Post autor: dudi011 »

Witam wszystkich serdecznie!
Jestem początkującym w tematyce dronów :-). Posiadam zakupioną, złożoną 450-tkę którą chciałbym trochę rozbudować :-).
Czy jest ktoś może obeznany w tematyce dronów, kto za jakąś drobną rekompensatą pomoże i doradzi w kwestiach technicznych :-)?
Jestem z Gliwic.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź!!
Awatar użytkownika
matulekpl
Posty: 2175
Rejestracja: piątek 16 paź 2015, 16:48
Lokalizacja: Wejherowo

Re: Ktoś pomocny z Gliwic?

Post autor: matulekpl »

a nie łatwiej samemu próbować i podpytywać na forum?:) na pewno ktoś pomoże;)
a uwierz, że jak uda Ci się coś samemu ustrugać to będziesz miał coś, czego nie zapłacisz mastercard;) - radochę że hej:)
Moje zabawki: Syma X5SW ORANGE + TX MOD | Syma X8C MODDED | DJI F450 NaZa-GULL - RIP. | TBS Discovery NAZA-GuLL | DJI Phantom 3 ADV - SPRZEDANY | DJI Phantom 4 PRO
WWW/BLOG: www.matulekpl.com | Kanał YouTube: Youtube | Foto: Flickr
dudi011
Posty: 90
Rejestracja: piątek 05 sie 2016, 19:24
Lokalizacja: Gliwice

Re: Ktoś pomocny z Gliwic?

Post autor: dudi011 »

W sumie rację masz tylko boję się, że jak zadam głupie pytanie to mnie wszyscy zjedzą :-) Już próbuję sam coś przerabiać i kombinować ale w kwestii aparatury jeszcze jestem zielony :-).... A już jak przyjdzie do lutowania to mam dwie lewe ręce :-)!!
Awatar użytkownika
notgroove
Posty: 520
Rejestracja: czwartek 13 mar 2014, 23:24

Re: Ktoś pomocny z Gliwic?

Post autor: notgroove »

Musisz spróbować samemu by zrozumieć jak to działa.
Bez wiedzy technicznej nie dasz rady całkowicie ogarnąć swoich modeli.
Musisz wiedzieć co i jak by samemu coś poprawić, zmienić ustawienia itp.
To jest modelarstwo a nie gotowy produkt z fabryki :)