Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest wtorek 23 maja 2017, 23:33


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: poniedziałek 05 gru 2016, 17:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03
Posty: 1223
Lokalizacja: Gdynia
Witam.

Dylan z Gearbestu poprosił o stworzenie tematu w którym można by umieszczać wskazówki dotyczące wysyłek ze sklepu gearbest.com. Jako, że problematyczne jest napisanie sensownego posta w naszym języku - zgodziłem się mu w tym pomóc.

Uprzejmie proszę o wpisywanie swoich doświadczeń dotyczących przesyłek - jak zamawialiście, jak długo szły, jaką trasą idę szybciej jaką dłużej, czy kupione przedmioty były w dobrym stanie czy może na coś warto zwrócić uwagę ?
Przed załażeniem tego tematu kontaktowałem się z administracją naszego forum - i od razu powiem jasno - dyskutujemy o przesyłkach jako takich,
NIE DYSKUTUJEMY o opłatach celnych i VAT.
- tak obiecałem i myślę, że w tym temacie każdy się zgodzi. Od regulacji prawnych jest sejm, tam proszę zgłaszać interpelacje :)

Myślę, że można do propozycji Dylana podejść pozytywnie, właśnie jako feedback - pomoc w usprawnieniu usług - z korzyścią dla obu stron.

_________________
Andrzej "Kuczy"

Moje quadro TAROT F-650 - w trakcie budowy: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=36286
Moja piękna S-500 [Zakończona]: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=31760


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 30 mar 2017, 14:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 22 cze 2015, 15:44
Posty: 114
Lokalizacja: Gdańsk Przymorze
Z sklepem Gearbestu zacząłem współpracować od momentu gdy wyszedł poza ramy telefonów komórkowych. Początkowa współpraca była bez zgrzytów. Przesyłki zwykłe jak i priorytetowe 7-30 dni roboczych. Co jest akurat normą przy zakupach w Chinach. Problemy zaczęły się dwa lata temu przy większych zakupach drobnicy. Dwie paczki z 12 doszły po terminie ale w granicach normy. Następne cztery po trzech miesiącach. Nie jest to normą ale się zdarza szczególnie jak kompletują przesyłkę. Po pół roku złożyłem reklamację na pozostałe przesyłki. W czasie wymiany korespondencji doszła jeszcze jedna paczka. Po okresie wskazanym na odczekanie zwrócono wpłacone pieniądze za brakujące przesyłki. Żadna z brakujących przesyłek nigdy już nie dotarła co w innych sklepach się zdarzało. Nadmienię że w takim przypadku w innych sklepach, raz kazano kartę pamięci 64GB odesłać w pozostałych przypadkach pozwolono zachować towar dziękując za informację i zdjęcia. Za wysyłkę dostałem zwrot w postaci kuponu. Wracając do tematu. Od chwili zwrotu pieniędzy zaczęły się kłopoty z sklepem GearBest. Masa reklam na pocztę i zawsze coś tam znalazłem by zakupić. Jednak od tej chwili wszystkie transakcje anulowano. Bolało to tym bardziej że podwójne przewalutowanie w PayPalu generowało spore straty finansowe. Jednak w jakiejś tam wyprzedaży tego sklepu zakupiłem 10 szt. 30A ESC do budowanej hexy. Nie inaczej, zwrot pieniędzy. Po wymianie korespondencji z konsultantem i stwierdzeniu że to jakiś błąd sklepu umożliwiono mi zakup z którego jestem bardzo zadowolony. Hexa lata i żaden ECS się nie spalił. Potem nastąpił spam z sklepu że mam udzielić im pełnych danych do PayPala (login, hasło). Niestety nie jestem samobójcą by podawać takie dane komukolwiek. Z pełną świadomością jeszcze próbowałem dokonać kontrolnych zakupów. Jednak zawsze jak rozpoczynano pracę w Chinach następował zwrot pieniędzy. Więc nie dzieje się to z automatu tylko trafiłem na czarną listę GearBest. Dzięki zabawie http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=24&t=40095 zorganizowanej przez administrację forum i reprezentanta GearBest, Elliota ponownie zawitałem do tego sklepu jako wylosowany do odbioru http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_495562.html?lkid=10552627. Pech chciał że nagroda znikła, w wyniku czego Elliot zaproponował inne formy zadośćuczynienia. Zakupiłem http://www.gearbest.com/3d-printers-3d-printer-kits/pp_494194.html z dopłatą 33,69 dolara. Tak, jest dokładnie jak myślisz. Z chwilą rozpoczęcia pracy sklepu transakcję anulowano. Nie jest to wina Elliota który stara się jak może a wina Sklepu i jego polityki. Nadmienię że PayPalem opłacam inne tranzakcie i nie ma z tym żadnych kłopotów.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 21 kwie 2017, 19:09 
Offline

Rejestracja: środa 28 maja 2014, 04:20
Posty: 91
Lokalizacja: Kraków
Witam z miła chęcią podzielę się swoim przejściami z firma gearbest odnośnie wysyłki.
Zamówienia zrobiłem 3.

Na probe sklepu zamówienie pierwsze

-Order No.:W1605251647364591 (Ticket:T16060903600 ) (zamówienie z dodatkowym ubezpieczeniem)
Zawartość jakaś drobnica niewiele warte przesyłka dotarła w około 33 dni od nadania , bez jednego zamówionego przedmiotu (sku 141519101)
po zgłoszeniu otrzymałem zwrotkę

"We are sorry for this inconvenience and empathize with your frustration.
Please follow these steps and kindly answer the following questions:
-Does the item show any signed that it has been opened?
-Please send us clear pictures of the box on all angles.
-Please tell us the outer weight indicating on the box.
-Please open a claim at your local post office and ask them a letter of acceptance. Once we receive all the above, we will arrange a compensation for you . "

Wiec podziękowałem i odpuściłem (teraz żałuje).

Ni zrażając sie za bardzo popełniłem kolejne zamówienie

-Order No.:W1605111620341004 (zamówienie z dodatkowym ubezpieczeniem)
4x Dys XM Seris XM30A (nie wiem czy działaja jeszcze nie sprawdziłem), Przesyłka dotarła w około 3 tygodnie od nadania ale bardzo dziwnie monitoring był tylko od Chine do Belgii po dotarciu do Belgii otrzymałem informacje ze powinienem otrzymać przesyłkę od 2-8 dni i ze w tym momencie monitoring przesyłki sie kończy.

-Order No.:W1605121021356660 (Ticket:T16060900706 i zamówienie z dodatkowym ubezpieczeniem)
4xEmax RS2205 2300KV Racing Edition wartość około 70 usd (z kodem promocyjnym), wysłane tak samo jak poprzednie zamówienie czyli monitoring to Belgii , po informacji z monitorowania przesyłki ze silniki są już w belgi będą u mnie od 2 do 8 dni oraz ze to już koniec monitorowania czekałem i czekałem 8 dni roboczych i nic wiec zaczekałem jeszcze 12 dni roboczych i napisałem do gearbestu ze coś nie halo jest, otrzymałem zwrotkę proszącą o potwierdzenie danych do wysyłki , sprawdzenie czy nie wisi na lokalnej poczęcie oraz cos takiego "3)Could you please go to your neighbor to see whether somebody have signed for you?" mieszkam w bloku na osiedlu i rozumiem ze mam obskoczyć osiedle czy ktoś nie odebrał przesyłki dla mnie (chyba zartuja), jak by sąsiad odebrał co jest nie realne bo listonosz nie bierze przesyłki z poczty tylko odrazy awizo wystawia (przynajmniej u mnie na osiedlu), znowu otrzymałem zwrotkę ze monitoring się odświeży jak paczka dotrze do polski , co jest niemożliwe bo ostatni pozycja na monitorowaniu przesyłki wygląda tak "2016-05-19 20:37 BRUSSELS - BELGIUM, it will take 2-8 days to complete delivery (Yunexpress's Track End)".

Po opłynięciu 42 dni roboczych od ostatniej aktualizacji na monitoringu znowu napisałem do gearbestu ze nadal nic nie otrzymałem a oto zwrotka jaka otrzymałem z wykupionym dodatkowym ubezpieczeniem .

"Dear Dominik,
Thank you for your message and we are willing to help you.
We review your previous ticket.

Although most orders sent with this service provider can arrive between 10 and 25 working days, some orders can be delivered up to 45-60 days after their dispatch.
This is why we use 60 days to consider the package lost.
Your delivery deadline will expire on July 13th.

Technically, we can not refund you in advance. Since we emphasize you issue and you are valued customer, we can make an exception for you after we contacted our manager.

We will refund you 50% of this order amount 33.12USD to you on your gearbest Wallet(store credit) first and reward you with extra points(e.g.If your refund is 1USD = 5 points, 3USD=3*5 points => get 15 points etc).

You can use both your wallet and points to purchase your future products.

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

Check out to use point :
http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew

Once you got the package later, please kindly repay us. If you have not got the package on the deadline July 13th, please kindly contact us again and then we can refund you the rest amount.

Anticipate your prompt reply.
Best regards
Hazel
gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/ "

Kompletna porażka towar wysłany z trankingiem nie do końca trasy wykupione dodatkowe ubezpieczenie i tak zostałem potraktowany ze mam czekać jeszcze dłużej a mogą mi tylko zrefundować 50% wartości (w ich punktach nie zwracają gotówki) przesyłki której nie otrzymałem (w tym momecie interesowało mnie tylko zwrot gotówki bym mógł zakupić silniki w innym sklepie ), na szczęście płaciłem prze PayPal gdzie zgłosiłem swój problem i został otwarty spor gdzie miły pan z PayPala przekazał mi ze to Gearbest ma udowodnić ze ja otrzymałem przesyłkę a jeśli tego nie zrobi otrzymam pełny zwrot , zwrot oczywiście otrzymałem a silniki nigdy nie dotarły.

Krotko mówiąc nie polecam tego sklepu , a jak już ktoś kupuje tam to nie wybierać opcji dodatkowe ubezpieczenie bo nic to nie daje, oraz płacić tylko przez PayPal macie 90 dni od zakupu żeby domagać się zwrotu jak jest coś nie tak, a Chińscy sprzedawcy kazać ci czekać i czekać aż ten termin minie .

_________________
ZMR250 (flip32, DYS BE1806 2300KV, Emax Simonk Series 12A, 3S), 460(rama drewno/balsa, KK 2.1.5, hexTronik DT750, HobbyKing 30A, 3s ), Hubsan X4 H107CHD, MiniTricopter (RCExplorer, Naze32, DYS BE2208-10 1800KV, DYS SN20A ESC (BLHeli), 4S)


Ostatnio zmieniony piątek 21 kwie 2017, 19:14 przez Haako, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 21 kwie 2017, 19:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 18 lut 2011, 11:38
Posty: 1664
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów
To u nich standard, mi 3 przesyłki zginęły. Zawsze proponują zwrot 50% i zawsze przez PayPal uzyskiwałem 100%.

_________________
Doświadczenie - wiedza, którą zdobyłeś tuż po tym, kiedy była ci najbardziej potrzebna...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 21 kwie 2017, 19:38 
Offline

Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 10:25
Posty: 941
Lokalizacja: Cieszyn
Niestety tracking Belgijskiej poczty kończy się zawsze w Belgii. Od siebie dodam że polecam kupować części w BG, nie ma praktycznie opcji żeby na Gearbest mieli coś taniej z części do kopterów niż w BG, tracking przy droższych zamówieniach jest do tego do samego końca.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 21 kwie 2017, 21:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 01 cze 2011, 21:24
Posty: 1805
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Potwierdzam złe doświadczenia kolegów - kamera runcam przyszła uszkodzona ( nie działające gniazdo USB ), reklamacja zgłoszona, wysłane zdjęcia, filmy, rozpatrywanie ok. 3 tygodni - propozycja zwrotu 50% wartości.
Nie zgłaszałem do Paypala bo przesyłka dotarła ale uszkodzona i przez 3 tygodnie "rozpatrywali" reklamację - przystałem na 50%.

Porównując np. z banggood - duża różnica na minus.

Dla porównania na banggood miałem od początku chyba 2 reklamacje - raz przesyłka nie dotarła, drugi raz przyszła uszkodzona część - nowe części wysłane przez banggood w ciągu 2-3 dni.

_________________
Świat z góry wygląda lepiej ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 21 kwie 2017, 21:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 6528
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Kurcze.. skusiłem się na kilka $ mniej i też już czekam 30dni.. Jeszcze tydzień i zgłaszam sprawę do PP.
Pierwszy zakup.. Tak długo się od tego sklepu trzymałem z daleka..
Mam nadzieję, że chociaż przyjdzie.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 23 kwie 2017, 21:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 20 cze 2016, 13:51
Posty: 35
Lokalizacja: Tròjmiasto
Na GB bardzo dużo ludzi narzeka. Podobnie słabo wypada Everbuying który jest z tego co piszą drugim sklepem tej samej firmy co GB.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 25 kwie 2017, 08:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03
Posty: 1223
Lokalizacja: Gdynia
Przed chwilą dałem znać Dylanowi o waszych postach - bo coś nie ma odzewu ze strony GearBest'u - mam nadzieję, że odpisze.

_________________
Andrzej "Kuczy"

Moje quadro TAROT F-650 - w trakcie budowy: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=36286
Moja piękna S-500 [Zakończona]: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=31760


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 16 maja 2017, 17:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 6528
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Ja już założyłem spór na PP... dłużej czekać nie będę i niestety to mój ostatni zakup w tym sklepie.. Najgorsze, że tylko straciłem czas. Zamówiłem w Polskim sklepie.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 16 maja 2017, 20:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 29 sty 2012, 13:16
Posty: 580
Lokalizacja: Redditch / Tarnów
mam to samo, pierwszy i ostatni zakup z gearbest


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 16 maja 2017, 20:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 14:16
Posty: 2884
Lokalizacja: Warszawa
Kurcze, za ponad 100$ dopiero co zamówiłem kamerkę IP z czujkami alarmowymi i już robię w gacie :-?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 17 maja 2017, 12:17 
Offline

Rejestracja: wtorek 31 maja 2016, 20:08
Posty: 204
Lokalizacja: Kraków
Ja zamawiałem tylko raz, aparatura na promocji, dopłaciłem $3 do ekspresu DHL, zapłaciłem przez 36zł opłat celnych ale doszło bardzo szybko i sprawnie, może miałem szczęście, złego słowa nie mogę powiedzieć.

_________________
Syma X5SW
Diatone37/Naze32 rev5/DYS BE1806/6030@3S
DJI F550/Naza M V2/DJI E300 ESC + Racerstar 2216/1038@4S
QuadFrame 700 X8/Pixhawk 2.1/Racerstar 30A ESC + Racerstar 4108/1640+1455@4S


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.