pawelsky pisze:biczownia pisze:Walutą płatności w sklepie zawsze był $ (teraz chyba zmienione na EUR)
Tylko skad ktos kto tam kupuje ma o tym wiedziec, szczegolnie gdy jako walute na stronie wybierze PLN i caly proces zakupu do momentu zaplaty jest w PLN wlasnie?
fangel pisze:Dlaczego od samego początku bierzesz stronę klienta?
Bo nie zaprzeczyles jego slowom w kwestii zmiany waluty na domyslna przy zaplacie.
fangel pisze:Zdarzyło się tak, że partia, która do nas dotarła była trefna, w ostatniej chwili błąd był wychwycony i dostawa została wstrzymana.
Spoko nikt Wam z tego powodu wyrzutow nie robi.
[quote="fangel]Oczywiście stosowna informacja została do klientów wysłana.
Klient twierdzi inaczej, ale znow, nie w tym problem.
fangel pisze:Klient miał dwie opcję zrezygnować z zakupu i otrzymać zwrot lub poczekać 2 tygodnie na następną, poprawioną partię. Dodatkowo, w ramach przeprosin każdy klient mógł otrzymać 30% rabatu na następne zakupy. "Kolega" wyżej zrezygnował (jako jedyny) i zażądał zwrotu.
Mial do tego pelne prawo nie ma co mu wypominac ze jako jedyny.
fangel pisze:Płatność, świadomie przez klienta była wykonana w USD (jak wspomniałem wyżej jest to domyślna waluta, a wynika to głównie stąd, że mamy tylko 1% klientów z PL), jednocześnie potwierdził regulamin PayPal.
No i tu dochodzimy do sedna sprawy, czy aby na pewno swiadomie, bo z tego co mowi to nie (i przyznam ze ja tez bym tu mial problem gdybym wybral currency PLN i caly proces zakupu byl w PLN). Jest to mylace i regulaminem PayPala nie ma sie co zaslaniac.
fangel pisze:Nadal twierdzisz, że obsługa z naszej strony jest nie ok? Jeśli tak to pokaż, w którym miejscu- poprawimy to...
Tak, nadal, z tych samych powodow - braku wyraznego zaznaczenia w regulaminie sklepu ze domyslna waluta przy platnosci przez PayPal jest USD a przez przelewy24 PLN (niezaleznie od tego co wybierzesz na stronie), braku Returns Policy, gdzie tego typu kwestie moglyby byc wyjasnione.[/quote]
Pawelsky- jeśli klika nieświadomie na "Zapłać teraz", gdzie obok widnieje pełna kwota (w USD) to znaczy, że coś jest nie tak i nie powinien robić zakupów. W takiej sytuacji, każdą literkę w sklepie musiałbym z osobna opisać w regulaminie (dlaczego 'ą' ma ogonek po prawej, a nie po lewej stronie itp). Nie o to chodzi. Jeśli klient doszedł do płatności w systemie PayPal i nie zgadza się z kwotą to ostatecznie nie kupuje towaru, a nie wg Twojego rozumowania- kupuje, a potem się sadzi w mailach czy na forum.
Staramy się zawsze wychodzi naprzeciw klientom, wprowadzamy kampanię rabatową na Polskim podwórku ale jak widać zawsze jest źle bo można przyczepić się nawet najmniejszej pierdoły i zrobić z tego straszny raban.
Ja ze swojej strony zamykam temat. Dalsze drążenie nie ma sensu.