Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest środa 23 paź 2019, 11:40


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: sobota 14 wrz 2019, 13:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 19 lis 2017, 20:41
Posty: 9
Lokalizacja: Bielsko
Witam
Zamówiłem ostatnio tzn. 1 września 2019r. drona tyro79 ze sklepu banggoog wysyłka była (EU standard shipping z UK czyli nierejestrowana bez numeru nadania) czas takich przesyłek na stronie banggoog jest podawany 2-5dni od wysłania. Paczka faktycznie dnia 3 września była w sortowni UK (wiem o tym bo we wcześniejszej prośbie na czacie podali mi tylko numer zlecenia i tam na stronie flyt jest to podane i tylko to) w szczegółach zamówienia przewidywany czas dostawy miałem podany na 12.09.2019r do dziś dalej nie mam paczki obawiam się że mogła gdzieś zaginąć.
Napisałem więc na czacie infolinii banggoog że paczka dalej nie dotarła oczywiście napisali żebym się nie martwił mogą zwrócić pieniążki lub wysłać towar jeszcze raz ale (i tu będzie ta dziwna prośba) żebym przesłał im mailowo skan maila od poczty Polskiej że ta nie dostała paczki i nie było doręczenia do mnie oczywiście pismo ma być w języku Angielskim takie coś chciał pracownik z którym rozmawiałem na czacie dziwna sprawa spotkał się ktoś z czymś takim. Wątpię by poczta takie coś mogła napisać tym bardziej że nawet nie mam numeru nadania to co by mieli napisać.
Co z tym fantem zrobić?
Łudzę się że jeszcze paczka dojdzie chodź kiedyś tą formą wysyłki przyszła na czas około 8dni.
Nigdy tez nie reklamowałem niczego na banggoog zawsze wszytko dochodziło raz miałem przypadek na aliiex... ale tam nie było problemu a tu...
Poniżej wklejam kawałek zapisu z rozmowy na czacie :

Straus 08:03:31 pm

Thanks.
I will advise you to bring the proof of written statement from the postman, and once you share this, we will issue re-ship or refund for you.

jaguss85 08:07:53 pm

But what evidence
And what is the delivery time EU standard shipping

Straus 08:11:09 pm

As this is non trackable shipment method you chosen, we cannot track the order, howeven if the postman says, not delivered to you or lost or something in transit, I suggested and advise you to bring the proof of written statement from the postman, and once you share this, we will issue re-ship or refund for you.

Yes, you are correct, we need written statement from them.

jaguss85 08:14:20 pm

I don't know if this letter can be written by my post office
And what is the delivery time EU standard shipping


Straus 08:15:22 pm

Most users you not received the order after chosen the standard shipping, all we advise the customers to bring the written statement from postman and the customers bringing it and sharing ot us.



jaguss85 08:16:45 pm

And from Poland too? I am asking because I have never had such a situation

Straus 08:17:17 pm

I will advise you to bring the proof of written statement from the postman, and once you share this, we will issue re-ship or refund for you. Do not worry.

jaguss85 08:18:23 pm

What does this magazine look like, what to write


Straus 08:19:03 pm

And email they need to write and forward the email screenshot to us, we will issue re-ship or refund for you. Do not worry.

jaguss85 08:19:38 pm

Should it be written in English

Straus 08:19:57 pm

Yes, English, Sir.

jaguss85 08:21:02 pm

Oh, I don't know if anyone will write to me at the post office
In English



Straus 08:22:00 pm

They will write, they are professional govt employee.
They know English


jaguss85 08:22:33 pm

You have a sheet of what it looks like
Well, wait until Monday, if the package does not arrive, I will go to the post office for a letter.


Straus 08:24:59 pm

It's an normal email, they write that you not received the order and where the order is they will mention on email and share it to us.
And after that: we will issue re-ship or refund for you. Do not worry.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 14 wrz 2019, 14:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 21 wrz 2016, 15:45
Posty: 241
Lokalizacja: Sierpc
jagus, mogłeś wybrać opcję bez śledzenia dla tyro79? Jak dotąd nie zamawiałem z magazynów EU, czy UK - ale zawsze jakoś powyżej 25$ nie było innego wyboru przesyłki niż rejestrowana. Sklep chce potwierdzenia, że zamówienie faktycznie do Ciebie nie dotarło - bez rejestracji paczki sami nie mają jak tego sprawdzić... Inaczej podchodzą do rzeczy wartych ok 100zł (raczej nie ma żadnych problemów z ponowną wysyłką nieotrzymanej paczki), a inaczej za ponad 300zł.
Na chacie czasami nie wszystko da się załatwić. Pisałeś bezpośrednio do supportu sklepu?

_________________
Mój blog - hellodronerc.pl
hellodronerc na kanale YouTube


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 14 wrz 2019, 14:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 19 lis 2017, 20:41
Posty: 9
Lokalizacja: Bielsko
Paczka jest nie rejestrowania bez trackingu.
Jak na razie pisałem tylko na czacie jeśli w przyszłym tygodniu paczka nie przyjdzie to spróbuję napisać bezpośrednio zobaczymy co odpiszą. W regulaminie sklepu mają podane że 60dni okres oczekiwania.
To dopiero nie minęło nawet 2 tygodnie więc może jeszcze dojdzie.
Ale najdziwniejsza jest ta prośbą bo nigdy nie słyszałem o czymś takim i ciekawe czy poczta da radę napisać coś takiego w razie czego.
Gdybym wiedział że coś takiego będzie doplacilbym do rejestrowanej


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 14 wrz 2019, 16:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 7534
Lokalizacja: Polska
Jesli przesylka jest nierejestrowana, to nie ma podstaw do jakiegokolwiek pisma o nie doreczeniu (bo niby czego skoro o przesylce nikt nie wie). To troche tak jak kiedys gdy reklamowalem przesylke ktora nie dotarla i zostalem poproszony o zdjecie przedstawiajace owa przesylke - wyslalem zdjecie pustego stolu :-)

Obawiam sie ze w tej sytuacji pozostaje Ci jedynie cierpliwie czekac na dostawe badz sprawdzic na poczcie czy nie bylo awiza.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 14 wrz 2019, 17:34 
Offline

Rejestracja: piątek 18 lip 2014, 07:56
Posty: 483
Powinieneś im odpisać, że chcesz od nich foto paczki wraz z danymi z naklejki (ważne dane EXIF), że faktycznie takową nadali 8-) Łatwiej będzie Poczcie Polskiej ją odszukać :lol: Ach. I jeszcze niech wezmą od swojego przewoźnika również foto paczki i naklejki, że paczka "wsiadła" do samolotu/na statek i do którego... Oni ciebie próbują zbyć. Ale ty się nie daj.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 14 wrz 2019, 18:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 19 lis 2017, 20:41
Posty: 9
Lokalizacja: Bielsko
Spoko dzięki Panowie właśnie dziwna sprawa co ma poczta napisać jak nic nie wiadomo jakie dane paczki mam tylko numer zlecenia nic więcej.Poczekam jeszcze ten tydzień jak nie dojdzie to będę działał z tematem dalej. Na pocztę nie muszę dzwonić o awizo bo mam bardzo dobry kontakt z listonoszem przez cały tydzień dzwoniłem do niego na komórkę w dzień w dzień czy coś dla mnie jest i niestety echo a i tak nawet gdyby przeoczył to wchodzi do mnie na plac i zostawia mi na parapecie w niewidocznym miejscu przy kamerze za oknem jak coś do skrzynki nie wchodzi no chyba że to nie będzie pocztą Polską tylko jakimś kurierem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 14 wrz 2019, 23:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 02 wrz 2013, 21:12
Posty: 1054
Lokalizacja: Legnica
Zamawiałem plecak tą przesyłką. Szło ok 2 tygodni.. Ale dotarło.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 15 wrz 2019, 11:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 19 lis 2017, 20:41
Posty: 9
Lokalizacja: Bielsko
Ok Panowie temat można zamknąć paczka dotarła cała i zdrowa Pocztą Polską. Widocznie za wcześnie wzniosłem lament sugerując się czasem dostawy w szczegółach zamówienia.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.