Strona 3 z 6

Re: Reklamacja w banggood.com

: środa 07 cze 2017, 22:12
autor: misiekkk
Ekstrapolator pisze:Witam,

odświeżę kotleta, zamawiałem 5 rzeczy z BG 4xsilniki + reciver XM+ i w paczce nie było recivera, napisałem na support ze paczka była nie kompletna ktoś miał taka sytuację ?

Pozdrawiam Wojciech
Porób zdjęcia, zważ paczkę ( zrób zdjęcie na wadze ) i wyślij na support. Odpowiadają w ciągu 1-2 dni.

Re: Reklamacja w banggood.com

: czwartek 08 cze 2017, 12:49
autor: marekj
A może miałeś podzielone zamówienie i odbiornik przyjdzie w osobnej przesyłce.

Re: Reklamacja w banggood.com

: czwartek 08 cze 2017, 19:08
autor: hornet2
Jak dotąd nigdy nie miałem problemu z reklamacjami w Bg . Zdjęcia albo film plus porządny opis wystarczały by reklamacja była rozpatrzona pozytywnie .

Re: Reklamacja w banggood.com

: piątek 09 cze 2017, 12:48
autor: Ekstrapolator
Witam,

Dostałem odpowiedz żeby przysłać zdjęcia przedmiotów które otrzymałem, wysłałem zobaczymy co dalej. Paczka miała jeden numer była rejestrowana.

Re: Reklamacja w banggood.com

: niedziela 20 sie 2017, 15:40
autor: hrumque@gmail.com
Ekstrapolator pisze: zamawiałem 5 rzeczy z BG 4xsilniki + reciver XM+ i w paczce nie było recivera, napisałem na support ze paczka była nie kompletna ktoś miał taka sytuację ?
Ja już z banggood się wycofałem, bo o ile np w Aliexpress pomiędzy klientem (mną) a skośnookim sprzedawcą stoi ALI (które trzyma kasę, więc ma argumenty) - to w przypadku sklepów takich jak BG - kupujesz wprost od nich, a oni to biorą z jakiegoś zewnętrznego magazynu (samemu na tym się niezbyt znając, czym w ogóle handlują) i wysyłają/zlecają wysyłkę. Gdy coś pójdzie niedobrze - to nie mają żadnego powodu, by się musieć starać byś był zadowolony.
Mnie wyruchali kilka razy:
- większy zakup z zmianą przesyłki na kuriera/priority itp bo się spieszyło ... 2 tygodnie nie ma nr trackingowego ani przesyłki, po kilku maila dodają nr trackingu na odczepnego, który nigdzie nie jest znajdowany (oprócz statusu "pre-advised czyli po prostu wygenerowali etykietę u przewoźnika, ale jeszcze nic nie nadali). Po kolejnych 2 tygodniach przesyłka rusza w trackingu... i utyka na jakimś ichnim lotnisku na kolejne DWA MIESIĄCE. Po kolejnych mailach - odnajdują przesyłkę i wraca do nadawcy (w trackingu z adnotacją "źle zapakowana, security problem, return"). Kolejny miesiąc się proszę o zwrot kasy, bo mi chcą wcisnąć swoje BG-points zamiast zwrotu ~$300 (wtf?)
- inny zakup - podany nr trackingowy, paczka dochodzi - braki w paczce (jak u ciebie). Pisze do nich "WFT gdzie reszta, bo przyszła drobnica, a najdroższego brak" - "będzie dosłana osobną przesyłką" - ale nie ma na to numeru trackingowego, 2 miesiące mijają i przesyłki nie ma... i znów afera o kasę.

Gdyby nie płatność przez paypal i spór u nich - to bym nawet kasy nie odzyskał.

Re: Reklamacja w banggood.com

: niedziela 20 sie 2017, 18:09
autor: NeXuS
Ja nie powiem złego słowa na BG. Kupowałem ze 40 razy i wszystko doszło, a jak trzeba było reklamować zawsze bez gadania wysyłali nowy przedmiot po przesłaniu filmu/zdjęć i opisaniu sprawy.

Re: Reklamacja w banggood.com

: niedziela 20 sie 2017, 19:27
autor: Ekstrapolator
Na szczęście zwrócili mi kasę za XM+ bez większych problemów kasa była u mnie w tydzień.

Wysłane z mojego MotoE2(4G-LTE) przy użyciu Tapatalka

Re: Reklamacja w banggood.com

: sobota 16 wrz 2017, 10:18
autor: Adrián
Mój przypadek jest niestety inny.
Jak dotąd nie było problemów z reklamacją, do dnia dzisiejszego.

Dostałem niekompletny odbiornik, gdzie brakowało dwóch ledów, poszedłem im na rękę i dosłali brakujące, to przylutowałem samemu i działa.

Przyszedł czas uruchomić w samolocie i okazuje się, że stabilizacja nie działa tak jak powinna.
Po wysłaniu opisu z problemem i filmem, zostałem pierwszy raz zlany z odnośnikiem do https://www.banggood.com/Toy-and-Hobbie ... licy_hi591

Nawet chęci pomocy w rozwiązaniu problemu, nic.

Od zakupu minęły 3 miesiące.. Dopiero teraz mogłem go przetestować.
Założyłem spór na PP i w odpowiedzi to samo.
No nic, jak się nie będzie dało polubownie rozstrzygnąć problemu, to przekształcę w roszczenie i niech PP zadecyduje..

Szkoda, bo już sporo $ tam zostawiłem, mam VIP4, ale jak widać, liczy się tylko $..

Zawsze miałem dobre słowo o sklepie i podejściu do klienta..
No cóż.. trzeba zmienić swoje poglądy.

Re: Reklamacja w banggood.com

: sobota 16 wrz 2017, 10:28
autor: pawelsky
Adrián pisze:Mój przypadek jest niestety inny.
Jak dotąd nie było problemów z reklamacją, do dnia dzisiejszego.
[...]
Zawsze miałem dobre słowo o sklepie i podejściu do klienta..
No cóż.. trzeba zmienić swoje poglądy.
No ale o co konkretnie masz pretensje do sklepu? Zasady zwrotow sa jawne i jasno okreslone. Tu raczej do FrSky by sie nalezalo zwrocic, w koncu Banggood jest ich autoryzowanym dealerem...

Re: Reklamacja w banggood.com

: sobota 16 wrz 2017, 10:51
autor: Adrián
pawelsky pisze:Zasady zwrotow sa jawne i jasno okreslone
Niestety, dla mnie nie były, moja wina.

Mam pretensję, że nawet nie raczyli pochylić się nad problemem. Nie mówię tutaj o zwrocie $, tylko pomocy w rozwiązaniu problemu.

Kiedyś reklamowałem przedmiot po dłuższym czasie, nawet użytkowania i nie było problemu.

Frsky zlewa klienta. Po wysłaniu pytania odnośnie brakujących ledów w s8r, nabrał wody w usta i po kilku @ w różnym czasie, nawet nie raczył odpisać, więc tutaj nawet nie warto tracić czasu.

Trudno, będzie kolejna nauczka na przyszłość.

Re: Reklamacja w banggood.com

: sobota 16 wrz 2017, 11:20
autor: pawelsky
Adrián pisze:Kiedyś reklamowałem przedmiot po dłuższym czasie, nawet użytkowania i nie było problemu.

Frsky zlewa klienta.
Baanggooda pewnie tez zlewaja, stad taka a nie inna odpowiedz sklepu. Pretensje kierowalbym raczej do FrSky a nie BG.

Niemniej jednak bardziej mi Twoj problem wyglada na klopot z FW/konfiguracja niz na wade sprzetu.

Re: Reklamacja w banggood.com

: sobota 16 wrz 2017, 19:07
autor: Z.W15
Adrián pisze:Mój przypadek jest niestety
Założyłem spór na PP i w odpowiedzi to samo.
No nic, jak się nie będzie dało polubownie rozstrzygnąć problemu, to przekształcę w roszczenie i niech PP zadecyduje..

Szkoda, bo już sporo $ tam zostawiłem, mam VIP4, ale jak widać, liczy się tylko $..

Zawsze miałem dobre słowo o sklepie i podejściu do klienta..
No cóż.. trzeba zmienić swoje poglądy.

PP zwroci ale musisz odeslac na wlasny koszt-niestety

Re: Reklamacja w banggood.com

: sobota 16 wrz 2017, 19:37
autor: Kowal
Co ty pitolisz za głupoty :shock: Miałem dwie reklamacje nie uznawane przez BG i nigdy nic nie odsyłałem, a PayPal zwrócił kasę :-P

Re: Reklamacja w banggood.com

: sobota 16 wrz 2017, 22:40
autor: rika2017
Ja kupiłem power na BG mam telefon huawei który nie ma jak wiadomo qc. Na stronie pisało że power bank działa z huawei qc, po przyjściu oczywiście nie działa bo w jaki sposób. Napisałem reklamacje że błędny opis, to napisali żeby zmienić telefon bo huawei niema trybu qc..

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

Re: Reklamacja w banggood.com

: niedziela 17 wrz 2017, 01:10
autor: Z.W15
Kowal pisze:Co ty pitolisz za głupoty :shock: Miałem dwie reklamacje nie uznawane przez BG i nigdy nic nie odsyłałem, a PayPal zwrócił kasę :-P
ze Ty nie miales to nic nie oznacza, bo inni mieli i to jest w regulaminie PP,moze kiedys bylo inaczej
w PP kazda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie i moze tez byc tak, jak piszesz