Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest wtorek 23 sty 2018, 14:28

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: niedziela 12 lip 2015, 12:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 23 maja 2012, 22:57
Posty: 18
Lokalizacja: Sadlinki
A czy ktoś ma jakieś doświadczenie z wysyłką w celu reklamacji?
Lub w ogóle z wysyłka czegoś do Chin.
Kupiłem FY MiNi3D, który okazał się zepsuty. Po wysłaniu do nich (Banggood) filmu i opisaniu przyczyny odpisali abym im wysłał na ich koszt.
Odpisałem, że nie ma możliwości wysyłki na ich koszt. Odpisali abym podał cenę najtańszej wysyłki z trackingiem. Podałem cenę paczki do Chin.
W odpowiedzi otrzymałem adres na który mam wysłać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 12 lip 2015, 13:06 
Offline

Rejestracja: niedziela 16 lis 2014, 18:28
Posty: 50
Lokalizacja: Gdańsk
Ja odsylalem im monitor bo nie działał, kasę za przesyłkę jak i za monitor bez problemu oddali

_________________
lisam210: SP Pro Racing F3 - Betaflight 2.6.1, emax rs2205 2300kv, LittleBee 30A, Foxeer XAT600M (hs1177), Eachine ET200
HEXA Tarot 680PRO: Pixhawk Lite, Turnigy Multistar 4822-690Kv, ESC Sunrise BLHELI Multi-30A Slim
Turnigy 9XR + FrSky DJT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 12 lip 2015, 16:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 23 gru 2014, 10:49
Posty: 127
Lokalizacja: Krakuszowice k. Gdowa
Odsyłałem FOX'a 800, po wysyłce mailem wysłałem im numer trackingu i wtedy od razu oddali kase (nie musiałem czekać, aż przesyłka dojdzie do nich)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 16 lip 2015, 17:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 08:16
Posty: 1387
Lokalizacja: Mielec
Odnośnie:
cebulator pisze:
Odgrzeje trochę wątek.
W związku z popularnością diversity Misia postanowiłem zamówić sobie odbironiki RX5808 z BG.
Ale jak się okazało jeden wygląda jakby ktoś go wylutował, ma ślady topnika, pady są oblane cyną a co najgorsze jeden pad jest przegrzany i wylata. Spotkał się już ktoś z takim bublem?
Ciekawi mnie czy wymienią albo coś bo zawsze mogą powiedzieć, że zepsułem sam przy lutowaniu. A ja tylko na to popatrzył:/


Jestem zadowolony z przeprowadzonej reklamacji. Po wymianie kilku maili dostałem nową sztukę (proponowali zwrot pieniędzy bo aktualnie był niedostępny ale na pytanie czy wyślą jak już będą mieli na stanie dostałem pozytywną odpowiedź).

_________________
Pozdrawiam Sławek

... jeśli nie wiesz co robić, nabieraj wysokości. Jeszcze nikt nie zderzył się z niebem...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 25 lip 2015, 09:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 06 cze 2014, 19:59
Posty: 105
Lokalizacja: Trójmiasto
Ja jeszcze jestem "w trakcie" Po zamówieniu 10" monitorka z nagrywarka dostałem tej samej firmy 10" ale... bez nagrywarki, po wymianie kilku maili najpierw była propozycja zwrócenia różnicy w ich cenie ale bardzo mi zależy na nagrywarce więc po kilku kolejnych mailach dostałem adres gdzie wysłać otrzymany monitor (już odesłałem) i teraz oczekuje aż przyjdzie ten co powinien.

_________________
Yeahw :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 14 sie 2015, 21:17 
Offline

Rejestracja: niedziela 29 mar 2015, 11:07
Posty: 200
Ja już mam tyle reklamacji za sobą, między innymi

z 10 silników - 4 zareklamowałem wysłałi nowe
z 2 flightcontrollerów z wadą fabryczną, wystarczy podmienić rezystor, wysłali dwa nowe.

Wysyłają sprawnie i szybko, chcą jedynie zdjęcia uszkodzonych rzeczy, lub poparcie dowodowe.
Nigdy nie zdarzyło się żeby chcieli odsyłkę, chyba że chcesz refund bo była ich pomyłka, albo chcesz refund bo było uszkodzone.
Ja zawsze chce od nich replacment, wtedy bez problemowo, nawet po miesiącu od zamówienia.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 21 sie 2015, 18:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 24 lip 2011, 20:15
Posty: 1546
Lokalizacja: Białystok/Grajewo
Kupiłem gimbala... prosto z pudełka wygląda tak, zobaczymy co oni na to... (a pudełko nie naruszone, nigdzie nie powginane, chu*owo wsadzony gimbal do pudełeczka po prostu :evil:

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 21 sie 2015, 19:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek 26 lut 2015, 10:48
Posty: 80
Lokalizacja: Kraków
Kupiłem podgląd do A6000 i nie działał... pieniądze oddali po 24h od zgłoszenia i przesłania filmu mailem, więc reklamacja załatwiona ekspresowo ale chyba musieli mieć cynk że coś jest nie halo bo produkt zniknął z ich strony wuwuwu...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 21 sie 2015, 20:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 23 maja 2012, 22:57
Posty: 18
Lokalizacja: Sadlinki
Po mojej reklamacji gimbala FY MiNi3D (nie chciał się ustabilizować) zaproponowali abym odesłał. Pieniądze za wysyłkę zwrócili od razu jak im przesłałem skan potwierdzenia nadania. Po otrzymaniu gimbala napisali, że ich technicy bedą go naprawiać. Na drugi dzień napisali, że oddadzą pieniądze. Oddali resztę kasy, ale tylko różnicę ceny gimbal - wysyłka. Czyli byłem do tyłu o koszt odesłania. Dopiero po mojej interwencji oddali resztę. Dwa razy musiałem się o to upominać. Za pierwszym razem napisali abym sprawdził rachunki (zwroty) na PayPal. No i nie chcieli na moją prośbę przysłać nowego sprawnego. Pewnie dla tego, że kupiłem go z rabatem 10%.

Tak wyglądała moja reklamacja, trochę korespondencji i upominania się o swoje.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 22 wrz 2015, 15:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 05 sie 2014, 14:50
Posty: 136
Lokalizacja: Poznań
Trochę "podbije" temat ;-) Możecie napisać czy przy uznaniu reklamacji z BG będzie widać to w moich zamówieniach że zostały ponownie wysłane? Bo wczoraj uznali mi reklamację koniczynek i odpisali że wyślą nowe dla mojego zamówienia ale status nadal jest stary czyli że zamówiłem je miesiąc temu i że je wysłali w sierpniu.

Czy po prostu wysyłają nowe i tego nigdzie nie będę widzieć na stronie?

_________________
Tarot 650, Emax MT-3506 650KV, 12x3.8, Naza V1 (upgrade V2), Xiaomi yi / Cheerson CX-10 / QAV250


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 22 wrz 2015, 15:47 
Offline

Rejestracja: wtorek 10 mar 2015, 22:16
Posty: 129
Lokalizacja: KRK
Pojawia się jako nowe zamówienie w liście z widoczną informacją, że jest to ponowne wysłanie zamówienia nr....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 22 wrz 2015, 15:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 05 sie 2014, 14:50
Posty: 136
Lokalizacja: Poznań
DawidM pisze:
Pojawia się jako nowe zamówienie w liście z widoczną informacją, że jest to ponowne wysłanie zamówienia nr....


Ok dzięki za odpowiedź u mnie jeszcze nic nie ma takiego w moich zamówieniach zobaczymy czy się coś zmieni.

_________________
Tarot 650, Emax MT-3506 650KV, 12x3.8, Naza V1 (upgrade V2), Xiaomi yi / Cheerson CX-10 / QAV250


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 22 wrz 2015, 17:54 
Offline

Rejestracja: środa 13 lis 2013, 10:31
Posty: 357
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Ja od momentu uznania reklamacji do wysłania czekałem około tygodnia.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 07 cze 2017, 18:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 13 mar 2013, 23:33
Posty: 93
Lokalizacja: Wrocław
Witam,

odświeżę kotleta, zamawiałem 5 rzeczy z BG 4xsilniki + reciver XM+ i w paczce nie było recivera, napisałem na support ze paczka była nie kompletna ktoś miał taka sytuację ?

Pozdrawiam Wojciech


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 07 cze 2017, 18:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 7484
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Tak i nie, jak czegoś nie było, to była karteczka i doszło następną paczką.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.