Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest środa 28 paź 2020, 18:58

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2980 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199  Następna
Autor Wiadomość
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 20:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03
Posty: 2178
Lokalizacja: Gdynia
pawelsky pisze:
Paczka z jakiegos powodu zwrocona do nadawcy. Wyjasnij z nim na spokojnie co i jak.


Taki mam zamiar.. - dzięki za potwierdzenie moich obaw... wrrrr.... wiadomo, że chciało by się już mieć w rąkach a tu problem :/
będę informował co dalej.

_________________
Andrzej "Kuczy"

Moje quadro TAROT class 780 [Zakończone]: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=36286
Moja piękna S-500 [Zakończona]: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=31760


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 20:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 18 lut 2011, 11:38
Posty: 1766
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów
Otwieraj spór, masz wśród dostępnych powodów pasujący. Kasę dostaniesz z powrotem z automatu.

_________________
Doświadczenie - wiedza, którą zdobyłeś tuż po tym, kiedy była ci najbardziej potrzebna...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 20:47 
Offline

Rejestracja: wtorek 07 mar 2017, 20:16
Posty: 486
Jakiś problem jest z przesyłkami międzynarodowymi zawierającymi baterie. Dostałem informację od gopro że nie mogą do Polski wysłać baterii


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 20:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 8689
Lokalizacja: Polska
mkrawcz1 pisze:
Otwieraj spór, masz wśród dostępnych powodów pasujący. Kasę dostaniesz z powrotem z automatu.

Spokojnie, najpierw sie sprawy wyjasnia, dopiero pozniej otwiera sie spory.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 20:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03
Posty: 2178
Lokalizacja: Gdynia
mkrawcz1, Dzięki. Poczekam do jutra, pozwolę mu się wypowiedzieć. W sumie ktoś ze znajomych na fb napisał mi, że tak się zdarza jeśli:
A. Nie odbiorę paczki w PL
B. Chińczyk pomyli się z adresem wysyłki - co może miało by sens patrząc na numer śledzenia "NL"

O kasę się nie martwię, bo Ali gwarantuje zwrot (specjalnie się upewniłem przed zakupem) więc jakby np wysłał mi jutro z polskim numerem śledzenia - (chyba tak być powinno) - to jestem w stanie poczekać śledząc jak przesyłka idzie. A jak będzie stwarzał problemy to ehem.... cóż... kasa na konto i bujam się dalej :( :( dzięki za rady, to bardzo cenne mieć wsparcie - nie kupuję często, wiec czasem wolę zapytać ;)

_________________
Andrzej "Kuczy"

Moje quadro TAROT class 780 [Zakończone]: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=36286
Moja piękna S-500 [Zakończona]: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=31760


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 21:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 18 lut 2011, 11:38
Posty: 1766
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów
pawelsky pisze:
mkrawcz1 pisze:
Otwieraj spór, masz wśród dostępnych powodów pasujący. Kasę dostaniesz z powrotem z automatu.

Spokojnie, najpierw sie sprawy wyjasnia, dopiero pozniej otwiera sie spory.

Przetrenowałem ten "model biznesowy" kilka razy - sprzedawca liczy, że przegapisz termin na zgłoszenie roszczeń.
Identycznie wcześniej działał case "przyjacielu, policzyłem Ci za drogo za wysyłkę, otwórz roszczenie, a zwrócę różnicę": owszem, zwracał dolara albo dwa, ale potem przesyłki nie było widać, a roszczenie do jednego zakupu można otworzyć tylko raz.

_________________
Doświadczenie - wiedza, którą zdobyłeś tuż po tym, kiedy była ci najbardziej potrzebna...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 21:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 20 sty 2018, 15:36
Posty: 11
Lokalizacja: Chojnice
kuczy pisze:
mkrawcz1, Dzięki. Poczekam do jutra, pozwolę mu się wypowiedzieć. W sumie ktoś ze znajomych na fb napisał mi, że tak się zdarza jeśli:
A. Nie odbiorę paczki w PL
B. Chińczyk pomyli się z adresem wysyłki - co może miało by sens patrząc na numer śledzenia "NL"

O kasę się nie martwię, bo Ali gwarantuje zwrot (specjalnie się upewniłem przed zakupem) więc jakby np wysłał mi jutro z polskim numerem śledzenia - (chyba tak być powinno) - to jestem w stanie poczekać śledząc jak przesyłka idzie. A jak będzie stwarzał problemy to ehem.... cóż... kasa na konto i bujam się dalej :( :( dzięki za rady, to bardzo cenne mieć wsparcie - nie kupuję często, wiec czasem wolę zapytać ;)
Miałem ostatnio taki przypadek, że według numeru moja przesyłka została dostarczona do Moskwy. Chińczyk odpisał, że pomylił się z numerem i ja mam inny numer. Ponad dwa miesiące minęły a według trackingu przesyłka nadal leżała w centrum sortowniczym w Chinach. Dostałem zwrot kasy, a po kolejnym miesiącu nagle pojawił się kurier. Niestety ostatnio mam jeszcze dwa dziwne przypadki... ale suma sumarum dociera prawie wszystko. Trackingi nie działają dobrze.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 21:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 27 kwie 2013, 16:56
Posty: 845
Lokalizacja: Kraków
Mi ostatnio utknęło sporo przesyłek z drobiazgami, te kupione do początku marca dochodziły bez problemu nawet w najcięższych czasach epidemii (tak do połowy kwietnia), a po tych późniejszych ani śladu jak na razie.

Ale niestety bez trackingu, bo to tanie duperele, więc nie wiem co się z nimi dzieje.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 21:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03
Posty: 2178
Lokalizacja: Gdynia
Pomorzanin70 pisze:
Dostałem zwrot kasy, a po kolejnym miesiącu nagle pojawił się kurier.

To masz zadość uczynienie :D - Gratuluję ;)

_________________
Andrzej "Kuczy"

Moje quadro TAROT class 780 [Zakończone]: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=36286
Moja piękna S-500 [Zakończona]: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=31760


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 21:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 8689
Lokalizacja: Polska
mkrawcz1 pisze:
Przetrenowałem ten "model biznesowy" kilka razy - sprzedawca liczy, że przegapisz termin na zgłoszenie roszczeń.

Do terminu przedawnienia jeszcze sporo czasu, wiec zakladanie z gory ze Chinczyk probuje Cie zrobic w bambuko jest na tym etapie kompletnie nieuprawnione.

mkrawcz1 pisze:
Identycznie wcześniej działał case "przyjacielu, policzyłem Ci za drogo za wysyłkę, otwórz roszczenie, a zwrócę różnicę": owszem, zwracał dolara albo dwa, ale potem przesyłki nie było widać, a roszczenie do jednego zakupu można otworzyć tylko raz.

A co to ma wspolnego ze przypadkiem kuczego?

Zdecydowana wiekszosc sprzedawcow to uczciwie i ciezko pracujace osoby, wiec szastanie sporami nie dajac Chinczykowi nawet szansy na sprawdzenie co poszlo nie tak (zwrot nastapil dzisiaj) nie swiadczy najlepiej o kupujacym...

kuczy pisze:
W sumie ktoś ze znajomych na fb napisał mi, że tak się zdarza jeśli:
A. Nie odbiorę paczki w PL

Na to jest jeszcze za wczesnie. Przesylka nawet nie dotarla do Polski.
kuczy pisze:
B. Chińczyk pomyli się z adresem wysyłki - co może miało by sens patrząc na numer śledzenia "NL"

O kasę się nie martwię, bo Ali gwarantuje zwrot (specjalnie się upewniłem przed zakupem) więc jakby np wysłał mi jutro z polskim numerem śledzenia - (chyba tak być powinno)

Koncowka oznacza operatora nadajacego a nie docelowego (w tym przypadku zapewne centrum przeladunkowe w Holandii), wiec na numer z koncowka PL nie licz bo mysialby to wyslac polskim operatorem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 21:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 20 sty 2018, 15:36
Posty: 11
Lokalizacja: Chojnice
Moim skromnym zdaniem masz rację. Naturalnie są i spekulanci, ale większość jest ciężko pracującą i uczciwa.
Zwyczajnie zaczyna być bajzel na wysyłkach. W marcu i kwietniu nie było takich problemów, ale teraz zaczyna robić się bałagan.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 21:55 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 09 paź 2017, 12:30
Posty: 9
Lokalizacja: Lublin
Oczywiście najlepiej wyjaśnić wszystko ze sprzedawcą ale czasami się nie da.

Niezależnie od odpowiedzi sprzedawcy, przesyłka powinna dotrzeć za max ileś tam dni ( kolumna "Waiting for delivery" na stronie "My Orders" ). Na Aliexpress jest o tyle lepiej niż na Banggood, że wszystkie zażalenia i korespondencja z serwisem są widoczne w odpowiednich stronach na Twoim koncie. Po ok. 4 -5 tygodniach jeśli przesyłka nie dotrze, możesz zrobić dwie rzeczy:

1. Kliknąć na Bota EVA - Not receive goods" Prawdopodobnie poproszą o jeszcze 5 dni oczekiwania i ponowny kontakt.
2. Na stronie zamówień "All Orders" klknij w "Confirm Received Goods" pod "Track Orders" i na kolejnej otwartej stronie można otworzyć formalną reklamację "Open Dispute".
Jak dla mnie było to mylące - kliknięcie w "Confirm Received Goods", żeby móc otworzyć reklamację w sprawie nie otrzymanego zamówienia, ale tak to funkcjonuje. Na tej stronie znajdziesz też informację o spodziewanym czasie dostawy jak również "Tracking Number" i link do śledzenia.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 22:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 18 lut 2011, 11:38
Posty: 1766
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów
pawelsky pisze:
mkrawcz1 pisze:
Przetrenowałem ten "model biznesowy" kilka razy - sprzedawca liczy, że przegapisz termin na zgłoszenie roszczeń.

Do terminu przedawnienia jeszcze sporo czasu, wiec zakladanie z gory ze Chinczyk probuje Cie zrobic w bambuko jest na tym etapie kompletnie nieuprawnione.

Pozwolisz, że pozwolę zdecydować obsłudze klienta na Ali - oni mają szerszy ogląd na aktualne trendy we fraudach. A otwarty case nie oznacza automatycznego zwrotu.

pawelsky pisze:
mkrawcz1 pisze:
Identycznie wcześniej działał case "przyjacielu, policzyłem Ci za drogo za wysyłkę, otwórz roszczenie, a zwrócę różnicę": owszem, zwracał dolara albo dwa, ale potem przesyłki nie było widać, a roszczenie do jednego zakupu można otworzyć tylko raz.

A co to ma wspolnego ze przypadkiem kuczego?

A to, że wśród nieuczciwych sprzedawców na Ali występują "fale" identycznych pomysłów na golenie białych frajerów.

pawelsky pisze:
Zdecydowana wiekszosc sprzedawcow to uczciwie i ciezko pracujace osoby, wiec szastanie sporami nie dajac Chinczykowi nawet szansy na sprawdzenie co poszlo nie tak (zwrot nastapil dzisiaj) nie swiadczy najlepiej o kupujacym...

Tak, wg mojej oceny 90% jest uczciwych. 10% to oszuści, od razu zakładający, że będą kombinować. Potwierdzają to moje statystyki zakupów (ok. 800 od 2010) i sporów (ok. 80, wszystkie rozstrzygnięte na moją korzyść).
Z tych 80 JEDNA przesyłka jednak dotarła - mimo zamkniętego sporu sprzedawca dostał przelew ode mnie.

_________________
Doświadczenie - wiedza, którą zdobyłeś tuż po tym, kiedy była ci najbardziej potrzebna...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 22:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 8689
Lokalizacja: Polska
mkrawcz1 pisze:
Pozwolisz, że pozwolę zdecydować obsłudze klienta na Ali - oni mają szerszy ogląd na aktualne trendy we fraudach. A otwarty case nie oznacza automatycznego zwrotu.

Nie od tego sa spory. Spory sa po to zeby rozstrzygac w przypadku gdy nie mozna sie ze sprzedawca dogadac jak czlowiek. Chec otwieranie sporu bez chocby zapytania nie wystawia Ci najlepszej opinii...

mkrawcz1 pisze:
A to, że wśród nieuczciwych sprzedawców na Ali występują "fale" identycznych pomysłów na golenie białych frajerów.

Po raz kolejny z gory zakladasz nieuczciwosc. Nieladnie...

mkrawcz1 pisze:
Tak, wg mojej oceny 90% jest uczciwych. 10% to oszuści, od razu zakładający, że będą kombinować.

I mimo tego na wlasnym przykladzie widzisz ze ZDECYDOWANA wiekszosc sprzedawcow jest uczciwa, mimo tego ze od zwrotu przesylki nie minal nawet jeden Ty od razu cisniesz na spor? Slabo...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 22:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 18 lut 2011, 11:38
Posty: 1766
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów
Twoja racja.
Mój spokój.
Każdy decyduje we własnej sprawie.
EOT

_________________
Doświadczenie - wiedza, którą zdobyłeś tuż po tym, kiedy była ci najbardziej potrzebna...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2980 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.