Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest sobota 11 lip 2020, 08:06

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2972 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199  Następna
Autor Wiadomość
Post: środa 06 maja 2020, 16:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 17 gru 2012, 22:07
Posty: 632
Lokalizacja: łódzkie
kapitek pisze:
W przypadku Ali. nie da się płacić PP więc tu chyba nie ma opcji.


A kto tak twierdzi, że nie da się płacić PayPal-em?

_________________
Taranis 9XD, eLeRes, GS, OSD i AP by Zbig & Pitlab, FOX 800 1,2GHz, Talon.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 06 maja 2020, 16:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 12679
Lokalizacja: Mikoszewo
zeman0 pisze:
A kto tak twierdzi

Znalazłoby się kilka osób. Choć bardziej prawidłowym byłoby stwierdzenie że nie u każdego sprzedawcy da się płacić PP

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 06 maja 2020, 17:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 8468
Lokalizacja: Polska
kapitek pisze:
Na Aliexpress złożyłem zamówienie 07.04 i zastanawiam się czy już reklamować czy jeszcze poczekać.

Przewidywany czas dostawy masz zazwyczaj podany (zwykle ok. 60 dni) i reklamowanie czegokolwiek wczesniej jest bezcelowe. O ile nie zamowilem szybsza forma wysylki zazwyczaj czekam te dwa miesiace, po czym kontaktuje sie ze sprzedawca, jak jest komunikatywny daje mu tydzien, dwa i dopiero po tym czasie otwieram spor. Jesli konczy mi sie czas ochrony to prosze sprzedawce o przedluzenie, jesli tego nie zrobi rowniez otwieram spor.

Jesli jest tracking to zagladam gdzie jest przesylka, czesem utknie gdzies juz w Polsce, wtedy na wszelki wypadek kontaktuje sie z Poczta lub innym dostawca.

Nie wiem jaka forme wysylki wybrales, ale jesli standardowa to reklamowanie przesylki po miesiacu to stanowczo za wczesnie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 06 maja 2020, 17:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 17 gru 2012, 22:07
Posty: 632
Lokalizacja: łódzkie
Verid pisze:
zeman0 pisze:
A kto tak twierdzi

Znalazłoby się kilka osób. Choć bardziej prawidłowym byłoby stwierdzenie że nie u każdego sprzedawcy da się płacić PP


Nie będę polemizował.... Kliknąłem 10 losowo wybranych przedmiotów i w każdym przypadku była możliwość zapłacenia PP. Myślę, że to nie kwestia sprzedawcy, bo oni otrzymują płatność dopiero w "późniejszym terminie", tylko platformy AliExpress, która umożliwia zapłacenie PP.

_________________
Taranis 9XD, eLeRes, GS, OSD i AP by Zbig & Pitlab, FOX 800 1,2GHz, Talon.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 06 maja 2020, 17:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 8468
Lokalizacja: Polska
zeman0 pisze:
Myślę, że to nie kwestia sprzedawcy, bo oni otrzymują płatność dopiero w "późniejszym terminie", tylko platformy AliExpress, która umożliwia zapłacenie PP.

Zle myslisz
https://service.aliexpress.com/page/sea ... anguage=en


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 06 maja 2020, 17:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 12679
Lokalizacja: Mikoszewo
A ja ostatnio kupowałem kilka wykrojników dla żony i jakież było moje zdziwienie gdy po kliknięciu "Kup teraz" miałem do dyspozycji Visa i Przelewy24 ale PP ni hu hu.

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 06 maja 2020, 17:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 17 gru 2012, 22:07
Posty: 632
Lokalizacja: łódzkie
pawelsky pisze:
zeman0 pisze:
Myślę, że to nie kwestia sprzedawcy, bo oni otrzymują płatność dopiero w "późniejszym terminie", tylko platformy AliExpress, która umożliwia zapłacenie PP.

Zle myslisz
https://service.aliexpress.com/page/sea ... anguage=en


No to chyle czoło... :-)

_________________
Taranis 9XD, eLeRes, GS, OSD i AP by Zbig & Pitlab, FOX 800 1,2GHz, Talon.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 07 maja 2020, 06:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 21 sie 2013, 22:04
Posty: 3507
Lokalizacja: Olsztyn
Na aliexpress płacę zawsze kartą, jest to najbezpieczniejsza forma zapłaty i bezproblemowego zwrotu pieniędzy przez chargeback jeśli zaczną się problemy z przesyłką albo ze sprzedawcą, a zawsze płacę przez revoluta kartą virtulaną "włączaną" na czas transakcji.

Jeśli chodzi o reklamacje to zawsze po czasie jakie deklaruje sprzedawca, ale na ali do tej pory paczka mi raz zaginęła... nie wiedzieć czemu częściej znikają paczki z banggood niż z aliexpress. Z bg przez te kilka lata odkąd zamawiam z Chin zaginęło chyba z 5 przesyłek.

_________________
"Jak mądrze zadawać pytania"

Polska Giełda Modelarska i FPV na facebooku


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 07 maja 2020, 06:46 
Offline

Rejestracja: wtorek 07 mar 2017, 20:16
Posty: 484
O paypal decyduje sprzedawca, który musi zapłacić dodatkowa prowizje. Wystarczy płacić kartą płatniczą, najlepiej walutową, ochrona aliexpress działa tak sprawnie że nie ma ryzyka zakupów

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 07 maja 2020, 08:06 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 09 paź 2017, 12:30
Posty: 9
Lokalizacja: Lublin
Ostatnio na Banggood olano moją reklamację.
Po zgłoszeniu zostałem poproszony o wysłanie zdjęć i dokładnego opisu problemu. Potem jeszcze raz to samo ale już mailem od service@banggood.com. Potem mail, że mają problem otworzeniem zdjęć i linku do zdjęć, które wysłałem i drugi problem, z dostarczeniem poczty do mnie i prośba o dopisanie adresu service@banggood.com, żeby nie trafiał na spam.
Wysyłałem im te zdjęcia trzy razy na maila i załączałem linki do zdjęć na GoogleDrive w trzech mailach. Opisywałem problem coraz to dokładniej. Wreszcie dostałem mail z takim samym tekstem jak pierwszy mail.
Wtedy już trochę wkurzony odpisałem, że proszę o przeczytanie wcześniejszych maili od mnie z opisem problemu i o obejrzenie załączonych zdjęć.
I na tym koniec. Kontakt się urwał i już tydzień nie mam nic. Żadnej odpowiedzi. Niestety nie widzę na Banggood w moim profilu jakiegoś wpisu czy folderu z historią reklamacji.
I co teraz mam zrobić ? Ktoś miał już podobne przypadki ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 07 maja 2020, 08:40 
Offline

Rejestracja: piątek 02 lis 2018, 18:38
Posty: 8
kapitek pisze:
Po jakim czasie od zmówienia składacie reklamacje na Aliexpress , Banggood, GearBest ? I czy od razu do PP czy najpierw dyskusja z botami w sklepach. W przypadku Ali. nie da się płacić PP więc tu chyba nie ma opcji.
Na Aliexpress złożyłem zamówienie 07.04 i zastanawiam się czy już reklamować czy jeszcze poczekać.


Reklamacje składam w dniu kiedy mija termin dostarczenia( masz na to 15 dni po upływie czasu). Zobacz na zamówieniu kiedy ten termin upływa. Wcześniej nie ma to sensu. Support AE odpowie że przecież nie minął termin dostarczenia. Zazwyczaj wynosi on 60 dni. Termin dostarczenia możesz sobie też wydłużyć aby pójść na rękę sprzedawcy. Moim zdaniem lepiej to będzie wyglądało później przy sporze. Kolejna ważna sprawa to po otrzymaniu przesyłki nie klikaj w "otrzymano". Skrócisz sobie w ten sposób okres ochronny. Wynosi on 15 dni od momentu dostarczenia. Co do przesyłek to u mnie teraz też utknęły, czy to Cianao czy ASS. Niektóre stoją już dłuższy czas w Chinach, inne w jakimś państwie tranzytowym a z innymi widać że Poczta Polska się nie radzi. Ja tym się nie przejmuje. Czekam do końca terminu i wtedy dopiero interweniuje. Miałem kilkanaście sporów i wszystkie na moją korzyść. Wolę nawet dogadać się że sprzedawcą niż otwierać od razu spór. W przypadku jak coś nie pasuje ( nie klikam na dostarvzone )to mówię o tym sprzedawcy, wtedy on zazwyczaj proponuje dosłanie brakującej/uszkodzonej rzeczy. Ważne aby wtedy wydłużyć czas dostarczenia. W przypadku braku reakcji sprzedawcy od razu spór i zazwyczaj żądanie full refund bez odsyłania. Kompletuje dowody np. filmiku z otwarcia paczki czy wiadomości od sprzedawcy. Uważaj sprzedawcą też jako dowód podaje korespondencję od Ciebie. Jako przykład podam swój spór o ekran LCD do smartfona. Napisałem do sprzedawcy że w poszedłem do serwisu aby mi zamontowali owy ekran. Niestety okazało się on ze strasznymi artefaktami. Ewidentnie uszkodzenie gdzieś na taśmie. Przy próbie dogadania się że sprzedawcą kazali mi nagrać filmik jak sam to montuje i stwierdzili że tego nie da się naprawić. Niestety nie chcieli uznać reklamacji. Otwarłem spór a oni jako dowód pokazali ten filmik z zaznaczeniem miejsc kiedy wg nich uszodziłem taśmę. Początkowy werdykt AE na korzyść sprzedawcy. Moje dowody to: też korespondencja: info że najpierw robiłem to w serwisie a później na ich prośbę mój montaż. Wypunktowałem też ich filmik jak to sprawdzają go przed wysyłką. Na nim oni ewidentnie zaginają taśmę bardziej niż ja oraz ekran trochę się różni - więc nie mój sprawdzali. Sklep proponuje odesłanie przedmiotu i wtedy refund. AE przystaje na to. Ja nie. Mój dowód: wiadomość od sprzedawcy że nie da się go naprawić i że producent nie uzna im reklamacji więc po co im on. Dopiero wtedy werdykt na moją korzyść ( 60$). Możliwe że trochę zboczyłem z tematu ale mam nadzieję że to rozjaśni innym czego mogą się spodziewać. Zakupy na AE uważam za w miarę bezpieczne jak się zastosujesz to moich porad. Sam oczywiście też wtopiłem bo np kliknąłem na dostarczona i tym samym skróciłem sobie czas ochrony o pozostały czas na dostarczenie. Przedmiot zepsuł się po 16 dniach od dostarczenia i wtedy sprzedawcą nawet nie odpisuje wiadomości a Ty już nie masz możliwości otwarcia sporu.

Edytuj posty!

kapitek pisze:
Ostatnio na Banggood olano moją reklamację.
Po zgłoszeniu zostałem poproszony o wysłanie zdjęć i dokładnego opisu problemu. Potem jeszcze raz to samo ale już mailem od service@banggood.com. Potem mail, że mają problem otworzeniem zdjęć i linku do zdjęć, które wysłałem i drugi problem, z dostarczeniem poczty do mnie i prośba o dopisanie adresu service@banggood.com, żeby nie trafiał na spam.
Wysyłałem im te zdjęcia trzy razy na maila i załączałem linki do zdjęć na GoogleDrive w trzech mailach. Opisywałem problem coraz to dokładniej. Wreszcie dostałem mail z takim samym tekstem jak pierwszy mail.
Wtedy już trochę wkurzony odpisałem, że proszę o przeczytanie wcześniejszych maili od mnie z opisem problemu i o obejrzenie załączonych zdjęć.
I na tym koniec. Kontakt się urwał i już tydzień nie mam nic. Żadnej odpowiedzi. Niestety nie widzę na Banggood w moim profilu jakiegoś wpisu czy folderu z historią reklamacji.
I co teraz mam zrobić ? Ktoś miał już podobne przypadki ?


Wiadomości od BG często trafiają do spamu więc serio przeglądnij ten folder ręcznie na stronie a nie przez aplikację. Skontaktuj się z supportem na czacie wtedy to wyjaśnij. Przy kontakcie przez mail za każdym razem dostawałem inną propozycję - odpisywały inne osoby nie wiedzące nic o propozycji poprzedników. Dodam też że Chińczycy mają zablokowany dostęp do YT (choć zauważyłem że obchodzą te ograniczenia) więc lepiej filmiki zamieszczać w innej formie. Spór przez czat - rozmowa podlega ocenie więc wg mnie to najpewniejszą droga do rozwiązania problemy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 07 maja 2020, 13:02 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 09 paź 2017, 12:30
Posty: 9
Lokalizacja: Lublin
delcadro,

Dzięki za szczegółowe wyjaśnienia i opisy reklamacji.
Na takich, cudzych doświadczeniach i błędach najlepiej się człowiek uczy.
Niech moc będzie z Tobą a przesyłki szybko i zdrowe dochodzą :-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 07 maja 2020, 20:45 
Offline

Rejestracja: wtorek 05 maja 2020, 21:36
Posty: 4
Lokalizacja: Rawicz
Przez aliexpress przychodzą na czas , to znaczy 2-3 tygodnie i wszystko jest O.K.
Kupoione na ebuy ,to już gorzej . Wiele przedmiotów nie doszło ale reklamacje robią swoje i zwracają kasę.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 20:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03
Posty: 2165
Lokalizacja: Gdynia
Panowie, mam pytanie.

Kupiłem aparaturę oraz odbiornik na Aliexpress. Zamówienie 24 Maja. Aliexpress standard shipping, ale numer śledzenia podejrzany: LT050162788NL
Skontaktowałem się ze sprzedawcą w dniu 04.06, że trochę dziwnie nic się nie zmienia w statusie, już ponad tydzień niby czeka na wysyłkę, oczywiście zapewnienie z jego strony, że ok, że czasami się przedłuża prosze bądź cierpliwy przyjacielu... - no spoko, przyjacielami nie jesteśmy, ale luz...

Natomiast dzisiaj mam status jak na obrazku poniżej....
Czy dobrze rozumuję, że Chińczyk leci w h...ja i po prostu nic nie wysłał, wrzucił jakiś numer z dupy, albo zrobił cokolwiek "nie tak" i teraz paczka zostaje mu zwrócona?
Oczywiście napisałem do niego w wiadomosci dając tego screena i pytając się O CO CHODZI ??? - zobaczę co odpisze, ale.... może ktoś miał już do czynienia z takim statusem? - co poradzicie aby zrobić? - otworzyć spór? żądać zwrotu? a może to się zdarza i wyśle jeszcze raz ??? - anybody ?

screen.jpg
screen.jpg [ 69.54 KiB | Przeglądany 271 razy ]

_________________
Andrzej "Kuczy"

Moje quadro TAROT class 780 - w trakcie budowy: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=36286
Moja piękna S-500 [Zakończona]: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=31760


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 cze 2020, 20:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 8468
Lokalizacja: Polska
Paczka z jakiegos powodu zwrocona do nadawcy. Wyjasnij z nim na spokojnie co i jak.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2972 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.