Kolejna dyskusja o zakupach zagranicznych

Tu można uprawiać dyskutanctwo ;-)

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

kruger
Posty: 57
Rejestracja: piątek 15 wrz 2017, 18:41

Kolejna dyskusja o zakupach zagranicznych

Post autor: kruger »

Też przymierzam się do zakupu 501s lecz jestem lewus w sprawie zakupów na alliexpress czy innym aukcyjnym portalu.Może ktoś poleci pewne miejsce?
Mavic Air
Furibee f36
lubię "pseudo latanie" i wiatr we włosach :-)
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: Hubsan H501S u świerzaka

Post autor: Adrián »

Banggood
DronNOOB

Re: Hubsan H501S u świerzaka

Post autor: DronNOOB »

Dokładnie na BG jest z EU magazynów dostępny.
kruger
Posty: 57
Rejestracja: piątek 15 wrz 2017, 18:41

Re: Hubsan H501S u świerzaka

Post autor: kruger »

Ok dzięki za podpowiedz.Powiedzcie mi jeszcze tylko jak z cłem i na co się nastawić.Nigdy nie zamawiałem jestem laikiem :-)
Mavic Air
Furibee f36
lubię "pseudo latanie" i wiatr we włosach :-)
skazi
Posty: 1437
Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 10:25
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Hubsan H501S u świerzaka

Post autor: skazi »

kruger pisze:Nigdy nie zamawiałem jestem laikiem :-)
W wolnym tłumaczeniu, jestem leniem i nie chce mi się szukać. Podajcie wszystko na tacy.
kruger
Posty: 57
Rejestracja: piątek 15 wrz 2017, 18:41

Re: Hubsan H501S u świerzaka

Post autor: kruger »

Guzik z pętelką :-) czytam i
cytat"cło zapłacimy dopiero za zakup powyżej 150 EUR, natomiast 23% VAT jeśli wartość towaru przekroczy 45 EUR"
ale w praktyce czy każdego to łapie?
Mavic Air
Furibee f36
lubię "pseudo latanie" i wiatr we włosach :-)
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 13004
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: Hubsan H501S u świerzaka

Post autor: Verid »

A w praktyce jest kilka wątków o tym traktujących więc bądź łaskaw je odnaleźć i doczytać a nie śmiecić w temacie o kopterze...
Ten wredny...
hornet2
Posty: 1205