djiforum.pl

Tu można uprawiać dyskutanctwo ;-)

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
Verid
Posty: 12999
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: djiforum.pl

Post autor: Verid »

notgroove pisze:Widzę że nie dopuszczasz do Siebie myśli że ktoś może mieć inne zdanie.
Widzę że zupełnie nie rozumiesz tego co czytasz albo lubisz się stawiać w roli ofiary.
notgroove pisze:Dążysz uparcie do tego by szukać jak najwięcej argumentów dla Twojej racji by pokazać że tylko Ty masz rację.
Na tym polega dyskusja. Masz inne zdanie? Spoko. Tylko fajnie by było jakbyś je potrafił uzasadnić. Stwierdzenie o szacunku "ale ja mam inne bo tak" to nie dyskusja tylko dziecinada.
notgroove pisze:I jeszcze raz przypominam byś nie przypinał mi nieroztropnych słów.
No to ja ci je jeszcze raz przypomnę bo jak widać nie tylko jako jasnowidz ssiesz nieprzeciętnie ale i czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją mocną stroną. Powtórzę ci jeszcze raz. Nie, nie polecam biedronek na początek bo to przestarzała konstrukcja więc możesz przestać wypisywać takie głupoty. Do treningu w domu klasa micro, na zewnątrz cokolwiek z BL.
notgroove pisze:To jest moje zdanie z którym nie musisz się zgadzać.
Nie wyobrażasz sobie za dużo? Jakby mi twoje pozwolenie było do czegokolwiek potrzebne. Dopominam się UZASADNIENIA twojego zdania a nie żebyś bezwarunkowo zaakceptował moje. DLACZEGO uważasz że zaczynanie od czegoś tańszego nie ma sensu? DLACZEGO, uważając że zaczynanie od czegoś tańszego nie ma sensu, jednocześnie proponujesz "tańszego" Ph1 a nie przynajmniej Ph3STD (o Mavic'u nie wspominając) który daleko bardziej przystaje do obecnie panujących standardów i da się dostać za ten twój "barszcz" jeżeli rozważamy już używane sprzęty? DLACZEGO Phantoma 1 który nie dość że jest praktycznie niedostępny to jeszcze jest przestarzałym i niedopracowanym dziadostwem ze skłonnościami do ucieczek (chyba tylko seria 1.1.1 była w miarę pewna) z którego nawet za czasów jego "świetności" brać lotnicza miała niezłą polewę, kiedy są dostępne inne, nowsze konstrukcje o tych samych funkcjach a lepszych parametrach?
notgroove pisze:Nie wiem jaki masz problem z moją "nonszalancją"...ale modelarstwo nie należy raczej do tanich hobby.
Po pierwsze, dzięki chińskim braciom latanie może być jak najbardziej tanie a po drugie to o czym dyskutujemy (gotowe sprzęty latające) z modelarstwem nie ma nic wspólnego. Co do nonszalncji....
notgroove pisze:Nigdzie nikogo nie obraziłem i nigdzie nie pochwaliłem się ile zarabiam by kogoś urazić lub poniżyć.
Ale nie przeszkadzało ci napisać że półtorej klocka to barszcz więc ci tłumaczę że to cholernie drogi barszcz. Jak tego nie rozumiesz to trudno ale serdecznie ci nie życzę żebyś kiedyś musiał zrozumieć.
notgroove pisze:Ucinam w tym miejscu tę rozmowę bo nie jest na temat tematyczny tego tematu :roll:
To jest z kolei zawoalowane "nie mam argumentów ale rozpaczliwie usiłuję wyjść z twarzą". Powtórzę ci jeszcze raz - może trafi. Nie czujesz się na siłach czy nie masz ochoty prowadzić dyskusji, to napisz w prost, będzie łatwiej.
Ten wredny...
IvanM
Posty: 1566
Rejestracja: wtorek 25 wrz 2012, 19:25
Lokalizacja: Podkarpackie

Re: djiforum.pl

Post autor: IvanM »

Verid pisze:Zgodnie z tym co napisał Iwan - jeżeli twoim celem jest filmowanie nie latanie (cytowana Tesla) to znajomość "skrzyni biegów" średnio ci się przyda bo po prostu masz umieć wydawać komendy swojej latającej kamerze. Z wyjątkiem oczywiście tak nieistotnego elementu jak sytuacje awaryjne które mimo całego zaawansowania tych sprzętów o dziwo się zdarzają...
Nie zrozumiałeś aluzji. Możesz mieć jakkolwiek awaryjną sytuację w Tesli - czy w jakimkolwiek samochodzie z automatyczna skrzynią ... a znajomość obchodzenia się z tradycyjnym lewarkiem zmiany biegów i sprzęgłem nadal do niczego ci nie będą, bo ich tam nie ma. Podobnie jest w Phatomie itp.
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 12999
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: djiforum.pl

Post autor: Verid »

IvanM pisze:Podobnie jest w Phatomie itp.
No niezupełnie bo ATTI niejednemu (temu co potrafił), ze mną włącznie, skórę uratowało jak dżips ocipiał.
Ten wredny...
Awatar użytkownika
notgroove
Posty: 520
Rejestracja: czwartek 13 mar 2014, 23:24

Re: djiforum.pl

Post autor: notgroove »

Verid piszesz o wszystkim i o niczym.
Wybiórczo cytujesz i dopisujesz swoje tezy.
Myślę że lepiej będzie jak zaprzestaniesz tego kręcenia się wokół własnej osi.

Nie musisz udowadniać że już nie piszesz o biedronkach bo słowo "biedronka" było tylko ogólnym nazwaniem marketowych zabawek.
Nie musisz też się doszukiwać wad PH1 lub szukać go na allegro.

Tylko tyle a Ty robisz jakieś pretensjonalne wywody miłosne.

Jeszcze raz powtórzę, że moim zdaniem lepiej zaczynać od np Phantoma lub niech będzie że innego modelu RTF podobnej klasy (nie ważne jakiego ale jak napiszę PH4 to będzie zaraz, że drogo).
Moim zdaniem małe i tanie to strata pieniędzy i nie wiele wnosi do latania kolejnymi modelami.
Tak samo jak ćwiczenie latania na manualu lub samodzielne budowanie modelu.
Jak ktoś będzie chciał to będzie je budował. A jak nie to zrobi to co teraz zaczyna być modne...kupi jakiegoś RTFa lepszego lub gorszego.
Naprawdę Verid nie musisz się z tym zgadzać a ja nie muszę udowadniać Tobie dlaczego mam właśnie takie zdanie a nie inne.

Widocznie kręcę się w takim środowisku w którym takie jest właśnie podejście do techniki.
Widocznie takie jest moje życie i tak postrzegam ten temat.
Ale nie staram się nikomu narzucić swojego myślenia.

O mój portfel też martwić się nie musisz.
Od 10 lat pracuję w Norwegii.

Naprawdę wyluzuj. Są inne problemy w życiu i na forum.
DJI Mavic Pro - DJI Inspire 1Pro X5 - DJI S1000 - Canon - Sony - Panasonic - Sigma - HiTec - DJI - 3DR - Align
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 12999
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: djiforum.pl

Post autor: Verid »

notgroove pisze:Verid piszesz o wszystkim i o niczym.
Piszę odnośnie twoich wypowiedzi więc skoro uważasz że o niczym no to kiepską łatkę sobie przypinasz. To "kręcenie wokół własnej osi" zainicjowałeś sam albo stosując ogólniki albo zgoła nieprawdę albo nie czytając (przynajmniej nie ze zrozumieniem) odpowiedzi i klepiąc w kółko to samo.
notgroove pisze:Nie musisz udowadniać że już nie piszesz o biedronkach bo słowo "biedronka" było tylko ogólnym nazwaniem marketowych zabawek.
Jeżeli dla ciebie biedronka to wszystko co nie pochodzi od DJI (nomen omen też dostępne w marketach, niektórych przynajmniej) to było to doprecyzować bo ja ci w myślach nie grzebię. Co więcej, NIE POLECAM tego co "prawdopodobnie" masz na myśli pod hasłem "marketowe zabawki" bo to co sprzedają w Biedrze, Auchanie czy Tesco to szmelc nieprzeciętny.
notgroove pisze:Jeszcze raz powtórzę, że moim zdaniem
Pytanie po co to jeszcze raz powtarzasz? To już wiem i nie o to pytam. JAKIE masz zdanie powtórzyłeś już kilkakrotnie - interesuje mnie DLACZEGO tak uważasz. Teraz zrozumiałeś?
notgroove pisze:Naprawdę Verid nie musisz się z tym zgadzać a ja nie muszę udowadniać Tobie dlaczego mam właśnie takie zdanie a nie inne.
No i było tak od razu - nie jesteś w stanie czy nie masz ochoty swojej tezy poprzeć ŻADNYM argumentem. W porządku, ja to rozumiem choć szkoda bo liczyłem na coś konstruktywnego. A, i nie musisz mi po raz kolejny udzielać zgody na odmienne zdanie...naprawdę nie jest mi to do szczęścia potrzebne. Co więcej, dałem ci możliwość przekonania mnie do mnie do twojego zdania ale "bo tak i nie muszę ci niczego udowadniać" - sorry, to za mało.
notgroove pisze:Naprawdę wyluzuj.
Jestem całkiem wyluzowany. BTW - coś wspominałeś o ucinaniu? :mrgreen:
Ten wredny...
IvanM
Posty: 1566
Rejestracja: wtorek 25 wrz 2012, 19:25
Lokalizacja: Podkarpackie

Re: djiforum.pl

Post autor: IvanM »

Verid pisze:No niezupełnie bo ATTI niejednemu (temu co potrafił), ze mną włącznie, skórę uratowało jak dżips ocipiał.
Powtarzasz ten bezsens, choć już ci na to raz odpowiedziałem. GPS służy tylko do trzymania pozycji - ale w tym sprzęcie jest także Glonass i pozycjonowanie optyczne. Gdyby wszystkie zawiodły - to nie ma najmniejszego powodu by robić w gacie, bo tryb Atti jest dokładnie tak samo stabilny i samopoziomujący jak GPS i także steruje się identycznie.
Awatar użytkownika
notgroove
Posty: 520
Rejestracja: czwartek 13 mar 2014, 23:24

Re: djiforum.pl

Post autor: notgroove »

Myślę Verid że mając tyle doświadczenia i wiedzy mógł byś lepiej ją wykorzystać niż marnowanie czasu na takie wycinki z kontekstu.
Na żywo znacznie lepszym językiem się prezentujesz a tutaj widzę że pozwalasz sobie na chaotyczne i absolutnie wycięte z kontekstu myśli.
Myśli po Twojemu bo dodajesz sobie wiele do treści pisarza...


PS. Panie Moderatorze zdaje się że ostatnia część dyskusji zboczyła z tematu więc warto by było to skasować lub przenieść w inny i bardziej odpowiedni wątek :lol:
DJI Mavic Pro - DJI Inspire 1Pro X5 - DJI S1000 - Canon - Sony - Panasonic - Sigma - HiTec - DJI - 3DR - Align
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 12999
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: djiforum.pl

Post autor: Verid »

IvanM pisze:GPS służy tylko do trzymania pozycji - ale w tym sprzęcie jest także Glonass i pozycjonowanie optyczne. Gdyby wszystkie zawiodły - to nie ma najmniejszego powodu by robić w gacie, bo tryb Atti jest dokładnie tak samo stabilny i samopoziomujący jak GPS i także steruje się identycznie.
Glonass to taki sam "GPS" jak pierwotny system (tylko należy do kogo innego) i podlega tym zakłóceniom z tego samego źródła więc jeżeli pojawi się coś co posprząta GPS to poleci i Glonass. VPS, fakt, to dobre zabezpieczenie na takie siupy ALE, popraw mnie jeżeli się mylę, działa tylko do pewnej wysokości. ATTI jak najbardziej jest tak samo stabilny i samopoziomujący jak GPS ale NIE steruje się identycznie. W przypadku działającego GPS/Glonass/VPS po puszczeniu drągów kopter staje jak przybity. W ATTI będzie dryfował jak mu wiatr każe lub dotychczasowo wykonywany manewr.
notgroove pisze:Myślę Verid że mając tyle doświadczenia i wiedzy mógł byś lepiej ją wykorzystać niż marnowanie czasu na takie wycinki z kontekstu.
Myślę że mam go dość tak na pomoc jak i na dyskusje - a ty? Kiedy zrobiłeś coś dla forum że mi tak wyliczasz? Jakaś recka? Tutorial? Coś?
notgroove pisze:Na żywo znacznie lepszym językiem się prezentujesz a tutaj widzę że pozwalasz sobie na chaotyczne i absolutnie wycięte z kontekstu myśli.
Na żywo można dużo szybciej parsknąć śmiechem jak ktoś coś lapnie i sprostować co tak naprawdę miał na myśli i dlaczego. Tu niestety nie ma takiego komfortu a i tak na koniec dowiesz się że interlokutor " nie musi udowadniać Tobie dlaczego".
Ten wredny...
Awatar użytkownika
krall
Posty: 3151
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 10:00
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Re: djiforum.pl

Post autor: krall »

Tak przepraszam, że się wetnę.
Nawet po pobieżnym przeczytaniu wątku widać, że ostatecznie poszedł w dziwnym kierunku i tonie w morzu cytatów cytatów ;-)

Moje konkluzje - mam nadzieję, że na temat: ;-)
1. Biedronki itp - ponieważ prowadzę szkolenia i egzaminy na UAVO - gdzie - wg aktualnych przepisów - kandydat ma umieć latać bez wsparcie GPSu to - z doświadczenia powiem - że Ci którzy polatali biedronkami radzą sobie lepiej na dalszych etapach. Myślę, że ze względu na taniość, niezniszczalność a w związku z tym mniejszy stres to dobry etap. Etap - nie cel sam w sobie. Potem wiadomo ludzie przesiadają się na większe. Patrząc na efekty - najważniejsze - żeby polatali wcześniej tym na czym będą później zdawać egzamin. Czy od razu phantom bez biedronki byłyby lepszy? Nie wiem? Wielu zaczyna od razu od phantoma (w ATTI) i dają radę. Na pewno nawet godzina lotów na biedronce na początek nikomu nie zaszkodziła ;-)
2. Pytanie czy egzamin ma sens w trybie ATTI a nie od razu w GPS - i w ogóle takie latanie? Z jednej strony NIE - jeśli weźmiemy pod uwagę że "produkujemy" operatorów, którzy i tak później 99,99% będą latać tylko w trybie GPS. Z drugiej zaś TAK - chodzi o sytuacje awaryjne. Aktualne prawo tym co mają Świadectwo Kwalifikacji pozwala na znacznie więcej. Z doświadczenia wiem, że często te loty są na granicy ryzyka lub nawet poza. W takiej sytuacji awaria GPS, zakłócenie kompasu, zerwanie transmisji wideo przeciąga lot na tą niebezpieczną stronę. Jeśli operator nie będzie miał wyćwiczonej umiejętności lotu w ATTI - polegnie, często generując kolejne problemy...
3. Dyskusja tutaj - jakby nie było na forum modelarskim - że i tak wszystko sprowadza się do tego, że wszyscy skończą na "sparkach" to trochę wkładanie kija w mrowisko.
Ostatnio na zebraniu Komisji Modelarskiej AP przekonywałem kolegów, modelarzy 1000%, że jednak drone-racing to modelarstwo. Zaproponowałem im swoją (nowoczesną) wersję podziału co modelarstwem jest a co nie - więc: jeśli idziesz do sklepu - kupujesz gotowca - nie musisz znać budowy, zasady działania, jedynie zapoznajesz się z instrukcją obsługi i "w górę" - to to modelarstwem już nie jest. Wyścigówki - mimo, że silników sam nie robisz, wymagają od delikwenta już więcej wiedzy i "umiejętności trzymania lutownicy"... - trudno temu odmówić etykiety modelarstwo. Jest jeszcze aspekt rywalizacji sportowej - ale to już inne zagadnienie.

Wracając do meritum wątku czyli djiforum - czyli forum ludzi, którzy mogą latać nie mając pojęcia o modelarstwie. Spoko - niech się robi - nikt nie będzie się czepiał użytkowników, że czegoś tam nie wiedzą z podstaw modelarstwa. Poziom wiedzy na wejście "Level 0". Będzie pasjonująco jak niektóre dyskusje w wątkach mavicowo-sparkowych - np. jaki pad (chodzi o lądowisko) kupić sobie z zestawem do mavica :D
pozdrawiam
Krzysztof
http://www.fly.kartuzy.com.pl
IvanM
Posty: 1566
Rejestracja: wtorek 25 wrz 2012, 19:25
Lokalizacja: Podkarpackie

Re: djiforum.pl

Post autor: IvanM »

Verid pisze:W przypadku działającego GPS/Glonass/VPS po puszczeniu drągów kopter staje jak przybity. W ATTI będzie dryfował jak mu wiatr każe lub dotychczasowo wykonywany manewr.

Sterowanie nadal będzie identyczne. Wlewo będzie wlewo i wprawo będzie wprawo. Nie potrzeba obsługiwać niczego dodatkowego - żadnej kolejnej osi, żadnego poziomowania itp. Pilot Phantoma może sobie ten tryb włączyć kiedy tylko chce i potrenować. Nie potrzeba do tego żadnych dodatkowych specjalnych umiejętności, które konieczne było by nabywać z jakąś Biedronką.
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 12999
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: djiforum.pl

Post autor: Verid »

IvanM pisze:Sterowanie nadal będzie identyczne. Wlewo będzie wlewo i wprawo będzie wprawo
Dopóki lecąc zgodnie z prawem (czytaj VLOS) przypadkiem nie obróci koptera o 180st. Wtedy nagle "wlewo" jak to barwnie ująłeś staje się "wprawo" i dla osoby niewprawionej zaczynają się mokre gacie. Więcej - nawet w PosHold po przejściu z FPV na VLOS z powodu zwiechy apki taka sytuacja może się zdarzyć. I nie jest to jedyny moment stresujący dla nowicjusza w którym maszyna może ucierpieć. Oczywiście - lot na siebie, po ósemce, bez PosHold (czy GPS/Glonass jak wolisz) można równie dobrze potrenować na Mavicu czy Phantomie. Ale jeżeli przypadkiem podczas tego treningu zdarzy ci się błąd to jego koszt może być wyższy niż zakup dowolnie wybranego koptera treningowego. Nawet takiego z NAVI. Stąd sugestie żeby korzystać z czegoś tańszego do treningu. Nie dlatego że docelowy kopter - Mydelnica czy Kurczak - nie potrafi nauczyć tego samego tylko dlatego że ta nauka może drogo wyjść. Przykłady (nawet jeden bardzo dosłowny) masz na forum. Nie tak dawno (nie)szczęśliwy posiadacz Mavica, pomimo zachęceń, rozpoczął trening na Kurczaku i skasowany przez serwis jak niepyszny szperał za czymś mniej kosztownym. Nie ma praktycznie miesiąca (a czasem nawet tygodnia) by ktoś nie dopytywał jak przywrócić do życia gotowca po upadku.
Ten wredny...
IvanM
Posty: 1566
Rejestracja: wtorek 25 wrz 2012, 19:25
Lokalizacja: Podkarpackie

Re: djiforum.pl

Post autor: IvanM »

Verid pisze:Dopóki lecąc zgodnie z prawem (czytaj VLOS) przypadkiem nie obróci koptera o 180st. Wtedy nagle "wlewo" jak to barwnie ująłeś staje się "wprawo" i dla osoby niewprawionej zaczynają się mokre gacie
Dokładnie tak samo jest w trybie GPS.
Verid pisze:Ale jeżeli przypadkiem podczas tego treningu zdarzy ci się błąd to jego koszt może być wyższy niż zakup dowolnie wybranego koptera treningowego. Nawet takiego z NAVI. Stąd sugestie żeby korzystać z czegoś tańszego do treningu.
To zrozumiałem już na początku. Tyle że się z tym nie zgadzam. Bo ja twierdze, że zamiast rozbijać tańsze koptery, lepiej te kasę dołożyć do budżetu na Phantoma, który nadaje się rewelacyjnie do nauki. Ma symulator w aplikacji. Ma tryb dla początkującego, w którym nie pozwala na głupoty oraz czuwające czujniki z każdej strony. Jak zdechnie apka, nawet jak radio rozbijesz młotem... Phantom sam powróci i bezpiecznie wyląduje.
Nie ma rzeczy niemożliwych i oczywiście w wypadku wystąpienia Armageddonu na wszelkich frontach - tzn. coś rozwali GPS i Glonass, zniknie pole geomagnetyczne ziemi i tym zdechnie kompas, znajdujemy się na wysokości powyżej działania VPS, w powietrzu są wirujące prądy obracające kopter o 180 stopni, wysiadli wszelkie czujniki i do tego zdechnie apka ... to w tej sytuacji faktycznie jest lepiej jak pilot ma trochę doświadczenia i nie robi w gacie. Dla Phantoma nie ma to znaczenia, bo wystarczy dać mu spokój i sam wyląduje, ale mokre gacie nie są fajne.
Awatar użytkownika
krall
Posty: 3151
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 10:00
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Re: djiforum.pl

Post autor: krall »

IvanM pisze:...
Nie ma rzeczy niemożliwych i oczywiście w wypadku wystąpienia Armageddonu na wszelkich frontach....
Lot w wietrznych warunkach, pochmurno, w stoczni, nad wodą, między dźwigami, Phantom4 w powietrzu, odległość 250m, wysokość 50m.
Model widoczny ale w tych warunkach tak sobie.
Nagle - compass error, wejście w tryb ATTI, zerwanie transmisji video. Żaden automat nie pomoże. Trzeba model odnaleźć wzrokiem jeśli się go przypadkiem zgubiło, zorientować i sprowadzić ręcznie na ziemie. Szybko, bo wiatr znosi go w kierunku dźwigu. To nie jest sytuacja hipotetyczna.
To tak na koniec bo ta dyskusja to trochę sztuka dla sztuki.

Pierwsze kroki w lataniu można oczywiście stawiać Phantomem 4 pro ale zapewniam Cię, że stres początkującego którego 7 tyś właśnie wisi sobie w powietrzu jest spory. Będzie mniejszy jak model będzie tańszy. A jak to będzie biedronka za 50zł, która mimo tego, że lata gorzej niż phantom, to będzie jeszcze mniejszy. Nie wspominając o skutkach dla otoczenia.

To nie jest gadanie, że mi sie tak wydaje. Sporo widziałem i wiem co mówię.
pozdrawiam
Krzysztof
http://www.fly.kartuzy.com.pl
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 12999
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: djiforum.pl

Post autor: Verid »

IvanM pisze:Dokładnie tak samo jest w trybie GPS.
Nope. W trybie GPS możesz puścić drągi i się chwilę zastanowić, ochłonąć a kopter przyklei się do powietrza. A w ATTI nie.
IvanM pisze:Nie ma rzeczy niemożliwych i oczywiście w wypadku wystąpienia Armageddonu na wszelkich frontach
Jak już Krall sprawnie podsumował - nie muszą to być wszystkie fronty a nieszczęśliwy i pozornie zdawałoby się niemożliwy splot przypadków leży u podstawy każdej pięknej katastrofy. Nie musisz mieć magicznych prądów obracających - wystarczy wracać do bazy przodem a nie d... Nie muszą ci siąść wszystkie czujniki - wystarczy nawigacja i obraz przy locie nad wodą ergo ewentualny autoland z głośnym pluskiem jeżeli z marszu nie przejdziesz na VLOS. Takich sytuacji, wcale nie tak nieprawdopodobnych jak usiłujesz to zobrazować, przeciętny latacz z jakim takim doświadczeniem jest w stanie przytoczyć multum. Dlatego podkreślam istotność treningu - nawet do sytuacji które na pierwszy rzut oka mogłyby się wydawać kuriozalne jak pojawienie się w Tesli automatycznej skrzyni biegów i to w trakcie jazdy. Kopter to nie Tesla i dziwne rzeczy się zdarzają.
Oczywiście jak najbardziej zgadzam się że takiego treningu można dokonać na docelowym kopterze a ze wspomnianych Ph4 będzie najtrudniejszy do rozwalenia nawet przez wyjątkowo nieuzdolnionego pilota ale musisz wziąć pod uwagę (poza wspomnianymi rzeczami niemożliwymi, ludzką głupotą i stresem związanym z ceną) że Ph4 nie dla wszystkich jest sprzętem docelowym a pozostałe z tu dyskutowanych już tak cudowne nie są.
Ten wredny...
IvanM
Posty: 1566
Rejestracja: wtorek 25 wrz 2012, 19:25
Lokalizacja: Podkarpackie

Re: djiforum.pl

Post autor: IvanM »

Verid pisze:Nope. W trybie GPS możesz puścić drągi i się chwilę zastanowić, ochłonąć a kopter przyklei się do powietrza. A w ATTI nie.
Obojętnie od zastanawiania się - wprawo jest wlewo i wlewo jest ... nie wiem już gdzie, bo się gubię, ale jestdokładnie tak samo jak w Atti.
Verid pisze:Oczywiście jak najbardziej zgadzam się że takiego treningu można dokonać na docelowym kopterze a ze wspomnianych Ph4 będzie najtrudniejszy do rozwalenia nawet przez wyjątkowo nieuzdolnionego pilota
Okay. Nie rozwijam, bo choć zgodziłeś się ze mną w całości, zachowałeś twarz pakując to niby w sprzeciw. ;-)
ODPOWIEDZ