Inteligentny dom - pomocy :)

Tu można uprawiać dyskutanctwo ;-)

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
L.mArK
Posty: 687
Rejestracja: wtorek 16 lip 2013, 22:29
Lokalizacja: Kraków

Inteligentny dom - pomocy :)

Post autor: L.mArK »

Cześć,

Kupuję właśnie mieszkanie, 51m2, dwie sypialnie, salon z aneksem kuchennym, łazienka, garderoba.

Chciałbym zainstalować jakiś system inteligentnego domu, ale jestem w tym zielony. Może ktoś z Was zajmuje się tym zawodowo?

Mieszkanie na parterze, zainstalowane rolety antywłamaniowe sterowane elektrycznie, gotowa instalacja kablowa pod alarm.
Awatar użytkownika
Pieth
Posty: 1841
Rejestracja: niedziela 23 lut 2014, 11:53
Lokalizacja: Poznań

Re: Inteligentny dom - pomocy :)

Post autor: Pieth »

Mój młodszy syn zbudował taką "yntelygentną" chałupę, tylko szczyż Bóg jak prądu nima :mrgreen:
Bez zainstalowania jakiegoś agregatu czy UPS-a nawet o tym nie myśl.
Wszystko co lata, jeździ, pływa no i ... kobieta.
df2
Posty: 675
Rejestracja: poniedziałek 05 maja 2014, 21:11
Lokalizacja: Biała Podlasla

Re: Inteligentny dom - pomocy :)

Post autor: df2 »

Jak nie znajdziesz specjalisty to mogę zaproponować firmę z okolicy.
Jeszcze pytanie - co chcesz mieć w systemie?
Awatar użytkownika
L.mArK
Posty: 687
Rejestracja: wtorek 16 lip 2013, 22:29
Lokalizacja: Kraków

Re: Inteligentny dom - pomocy :)

Post autor: L.mArK »

Czytałem trochę o systemie fibaro, można w każdym momencie coś dodać, skonfigurować, nie trzeba wszystkiego od razu. Tyle, że drogie bardzo te wszystkie czujniki itp.

Chciałbym mieć:
- zasuwanie automatyczne rolet zewnętrznych przy uzbrajaniu alarmu
- wyłączanie całkowicie zasilania (oprócz lodówki) przy uzbrajaniu alarmu
- sterowanie ogrzewaniem (miejskim) - elektroniczne zawory na grzejnikach
- sterowanie oświetleniem
- możliwość sterowania i konfiguracji tego wszystkiego z tableta :)
- inne jakieś bajery o których jeszcze nie wiem a były by przydatne

generalnie, to tylko małe mieszkanie