Problem z PayPal

Tu można uprawiać dyskutanctwo ;-)

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
mkrawcz1
Posty: 1772
Rejestracja: piątek 18 lut 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: mkrawcz1 »

Jakbym czekał, to byłbym już ze 300USD w plecy na niedostarczonych przesyłkach nierejestrowanych.
Może dla Ciebie 600 zeta to waciki, dla mnie np. nie, bo wiem, ile muszę na to pracować.
Jak mam je oddać za nic PP, to wolę dziecku kupić zabawkę.
Doświadczenie - wiedza, którą zdobyłeś tuż po tym, kiedy była ci najbardziej potrzebna...
Awatar użytkownika
ECO400
Posty: 5743
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 13:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ECO400 »

z tego co widzę to nie mogę na eBayu zapłacić kartą, skoro dostęp do mojego konta PayPal został ograniczony :->
Awatar użytkownika
mkrawcz1
Posty: 1772
Rejestracja: piątek 18 lut 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: mkrawcz1 »

Zgłoś do banku uszkodzenie karty, dostaniesz nową z nową datą ważności :-)
Doświadczenie - wiedza, którą zdobyłeś tuż po tym, kiedy była ci najbardziej potrzebna...
Awatar użytkownika
Adasko
Posty: 2245
Rejestracja: wtorek 28 gru 2010, 15:14
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Adasko »

mkrawcz1 pisze:Zgłoś do banku uszkodzenie karty, dostaniesz nową z nową datą ważności :-)
To nic nie da bo zablokowane jest konto paypal a nie karta
Awatar użytkownika
TorFPV
Posty: 3632
Rejestracja: wtorek 26 lip 2011, 20:03
Lokalizacja: Strefa G

Post autor: TorFPV »

PayPal to są cwaniaki, kupowałem pierdółkę w HK International, 3 razy odrzucili mi płatność kartą walutową (Parę minut wcześniej zrealizowałem płatność za pomocą tej karty bez problemu)

Wszystko ładnie pięknie za 4 razem się "udało".

Bez żadnego zapytania zmienili kartę na kartę w walucie PLN i gdyby ją obciążyli tak jak miałem zapisane czyli na podstawie faktury od sprzedającego to nie miał bym do nich nic ale obciążyli mi ją po ichniemu, czyli zgarnęli prowizję.


Nigdy im więcej nie zaufam i będę po 20 razy sprawdzał czy wszystkie dane zgadzają się w 100%.
Pozdrawiam Damian :-)

YouTube
--ADEK--
Posty: 27
Rejestracja: wtorek 12 lis 2013, 20:51
Lokalizacja: ja jestem?

Post autor: --ADEK-- »

toretto1995 pisze:...i będę po 20 razy sprawdzał czy wszystkie dane zgadzają się w 100%.
To jest klucz :)
Jakub Jewuła
Posty: 1867
Rejestracja: poniedziałek 12 lip 2010, 11:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jakub Jewuła »

ECO400 pisze:
klocolus pisze:Jest to kwota o którą warto walczyć?
600pln
shaggee pisze:Ile miałeś spraw w tym roku?
22 sprawy w ciągu ostatnich 180 dni
No to wszystko jasne - PP nie lubie pieniaczy i slusznie.

Ja prowadze biznes na PP i mialem moze z piec spraw przez dwa lata
a otworzylem chyba zero (jedna?).

PP to platforma do PLACENIA a nie wkurzania ludzi. Dobrze zrobili.

q
Awatar użytkownika
meteor
Posty: 2241
Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: meteor »

Jakub Jewuła pisze:PP to platforma do PLACENIA a nie wkurzania ludzi. Dobrze zrobili.
To po co piszą że ubezpieczają transakcje ?
pozdrawiam
Marcin
Awatar użytkownika
Freddie Chopin
Posty: 337
Rejestracja: sobota 11 sty 2014, 13:36
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: Freddie Chopin »

No ale transakcje są ubezpieczone przecież, tyle że PayPal nie każdego chce jako swojego użytkownika (;
Jakub Jewuła
Posty: 1867
Rejestracja: poniedziałek 12 lip 2010, 11:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jakub Jewuła »

Bo "ubezpieczaja" - sprawdzone. Kilka razy dalem sie wydymac na niedostarczona
przesylke do Rosji (polecony potrafi isc 60 dni ;)). Od tego czasu tylko Pocztex...
Co ubezpieczanie ma wspolnego z dyskusja?

Klienci PP to nie tylko kupujacy ale i sprzedawcy, a w zasadzie glownie sprzedawcy
bo to oni przynosza kase PayPalowi. Trafil sie polaczek co wkurzal sprzedawcow
zakladaniem spraw, ktore potem PP musial analizowac tracac czas to mu dali klapsa.
Odcieli pieniacza zeby nie miec zawracania dupy i tyle w temacie. I bardzo dobrze.

q
Awatar użytkownika
Xpand
Posty: 104
Rejestracja: niedziela 29 gru 2013, 11:32
Lokalizacja: internet

Post autor: Xpand »

Jakub Jewuła pisze: Klienci PP to nie tylko kupujacy ale i sprzedawcy, a w zasadzie glownie sprzedawcy
bo to oni przynosza kase PayPalowi. Trafil sie polaczek co wkurzal sprzedawcow
zakladaniem spraw, ktore potem PP musial analizowac tracac czas to mu dali klapsa.
Odcieli pieniacza zeby nie miec zawracania dupy i tyle w temacie. I bardzo dobrze.
Troche ostro jedziesz z gosciem. Nie twierdze, ze postapil najlepiej robiac masowe spory, ale
popatrz na to http://www.paypalsucks.com/newforums/

Ps. To slowo, ktorego uzyles w swoje wypowiedzi jest w mojej opinii bardzo lekcewazace dla Polaka/Polakow. Rozumiem, ze chciales mu pocisnac, ale dla mnie to pocisk obosieczny, bo uderza w jednostke, ale tez w cale spoleczenstwo. Sa inne epitety ...
Jakub Jewuła
Posty: 1867
Rejestracja: poniedziałek 12 lip 2010, 11:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jakub Jewuła »

Xpand pisze:...Troche ostro jedziesz z gosciem....
Zapracowal. Typowy cwaniaczek co uwaza ze swiat sie kreci wkolo jego tylka.
22 sprawy w ciagu 180 dni (prawie jedna tygodniowo!) wskazuja ze gosc ma problemy
z ocena tego co sie wkolo niego dzieje ;) Tacy uzytkownicy PP powinni byc
eliminowani jak najwczesniej dla dobra wszystkich innych!

Wyobraz sobie ze prowadzisz sklep w Chinach i co chwile ktos z drugiego
konca swiata otwiera Ci sprawe po 25 dniach od zamowienia...

Ps. http://www.miejski.pl/slowo-polaczek

q
Awatar użytkownika
ECO400
Posty: 5743
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 13:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ECO400 »

W dniu dzisiejszym dostałem zwrot pieniędzy z zablokowanego konta PayPal, co do grosza.
Awatar użytkownika
mkrawcz1
Posty: 1772
Rejestracja: piątek 18 lut 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: mkrawcz1 »

Konta nie odblokowali?
Doświadczenie - wiedza, którą zdobyłeś tuż po tym, kiedy była ci najbardziej potrzebna...
Awatar użytkownika
ECO400
Posty: 5743
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 13:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ECO400 »

nie, dodatkowo też nie podali jednoznacznej przyczyny zablokowania mi konta.
ODPOWIEDZ