Zostało ono tydzień temu zablokowane a jako powód podali:
dzisiaj otwieram pocztę i widzę kolejnego maila od Service Paypal:Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal w związku z ograniczeniem konta.
Panie Dawidzie, przesłałem Panu konto do pełnego przeglądu, ograniczenie jest związane ze zbyt dużą ilością spraw reklamacyjnych otwieranych przez Pana.
Proszę oczekiwać na maila z działu inspekcji kont w którym przyjdzie wiadomość o podjętej decyzji.
Odpowiedź nadejdzie w przeciągu ## godzin.
Dziękujemy za poświęcony nam czas.
Z poważaniem
Ireneusz Sender
Dział Obsługi Klienta
PayPal
Na koncie mam pieniądze i teraz nie wiem co mam robić. Nie mogę nic zamówić, zapłacić ani wypłacić. Spory które zakładałem dotyczyły tylko i wyłącznie transakcji z eBaya, ponieważ niektóre przesyłki docieramy mi dopiero po 5-6 tygodniach i chciałem się w ten sposób zabezpieczyć przez ewentualnym oszustwem.Drogi Użytkowniku!
W trosce o bezpieczeństwo systemu PayPal często przeprowadzamy kontrole
kont mające na celu wykrycie potencjalnego ryzyka. Po przeprowadzeniu
kontroli Twojego konta podjęliśmy decyzję o zamknięciu go ze
względów bezpieczeństwa.
Dokładamy wszelkich starań w celu zminimalizowania zakłóceń
działalności Twojej firmy.
Jeśli saldo Twojego konta PayPal wynosi zero i z kontem nie wiążą się
nierozwiązane sprawy, takie jak reklamacje kupujących czy obciążenia
zwrotne, dostęp do Twojego konta pozostanie ograniczony.
Pieniądze na Twoim koncie PayPal zostaną zablokowane na okres
180 dni. Po upływie 180 dni wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacjami,
jak odebrać pozostałe środki.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.
Z poważaniem
PayPal
Oczywiście wysłałem im swoje wyjaśnienie tej sprawy, ale tak jest taka biurokracja że szok, nie można się z nimi porozumieć. Jedynie co to każą czekać kolejne 72 godziny na nic nie wnoszącą do sprawy wiadomość...
Czy ktoś z Was spotkał się z tym problemem?