Problem z PayPal

Tu można uprawiać dyskutanctwo ;-)

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
ECO400
Posty: 5743
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 13:53
Lokalizacja: Wrocław

Problem z PayPal

Post autor: ECO400 »

Mam pewien problem z kontem na paypalu.
Zostało ono tydzień temu zablokowane a jako powód podali:
Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal w związku z ograniczeniem konta.
Panie Dawidzie, przesłałem Panu konto do pełnego przeglądu, ograniczenie jest związane ze zbyt dużą ilością spraw reklamacyjnych otwieranych przez Pana.
Proszę oczekiwać na maila z działu inspekcji kont w którym przyjdzie wiadomość o podjętej decyzji.
Odpowiedź nadejdzie w przeciągu ## godzin.
Dziękujemy za poświęcony nam czas.

Z poważaniem
Ireneusz Sender
Dział Obsługi Klienta
PayPal
dzisiaj otwieram pocztę i widzę kolejnego maila od Service Paypal:
Drogi Użytkowniku!
W trosce o bezpieczeństwo systemu PayPal często przeprowadzamy kontrole
kont mające na celu wykrycie potencjalnego ryzyka. Po przeprowadzeniu
kontroli Twojego konta podjęliśmy decyzję o zamknięciu go ze
względów bezpieczeństwa.

Dokładamy wszelkich starań w celu zminimalizowania zakłóceń
działalności Twojej firmy.

Jeśli saldo Twojego konta PayPal wynosi zero i z kontem nie wiążą się
nierozwiązane sprawy, takie jak reklamacje kupujących czy obciążenia
zwrotne, dostęp do Twojego konta pozostanie ograniczony.

Pieniądze na Twoim koncie PayPal zostaną zablokowane na okres
180 dni.
Po upływie 180 dni wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacjami,
jak odebrać pozostałe środki.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.

Z poważaniem
PayPal
Na koncie mam pieniądze i teraz nie wiem co mam robić. Nie mogę nic zamówić, zapłacić ani wypłacić. Spory które zakładałem dotyczyły tylko i wyłącznie transakcji z eBaya, ponieważ niektóre przesyłki docieramy mi dopiero po 5-6 tygodniach i chciałem się w ten sposób zabezpieczyć przez ewentualnym oszustwem.
Oczywiście wysłałem im swoje wyjaśnienie tej sprawy, ale tak jest taka biurokracja że szok, nie można się z nimi porozumieć. Jedynie co to każą czekać kolejne 72 godziny na nic nie wnoszącą do sprawy wiadomość...
Czy ktoś z Was spotkał się z tym problemem?
tomly
Posty: 538
Rejestracja: wtorek 26 lut 2013, 12:21
Lokalizacja: Lublin/Wrocław

Post autor: tomly »

Pierwsze maile związane z dużą liczbą spraw parę osób dostało, m.in. Artu o ile mnie pamięć nie myli. Takiego jak drugi i jeszcze z zablokowaniem pieniędzy nie widziałem.

Ja nie czekałem na tego typu sytuacje, tylko zrobiłem kartę w USD, którą powiązałem z PayPalem. Na koncie PP nic nie ma, więc sobie mogą blokować.
Awatar użytkownika
ECO400
Posty: 5743
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 13:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ECO400 »

Już nie tyle mi chodzi o te pieniądze co tam są co o możliwość płatności tym systemem. Cały eBay na nim bazuje...
Awatar użytkownika
mkrawcz1
Posty: 1772
Rejestracja: piątek 18 lut 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: mkrawcz1 »

Możesz płacić KK bez rejestracji w PP.
BTW - też dostałem maila ostrzegawczego jakiś miesiąc temu.
Doświadczenie - wiedza, którą zdobyłeś tuż po tym, kiedy była ci najbardziej potrzebna...
klocolus
Posty: 1364
Rejestracja: wtorek 30 lis 2010, 23:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: klocolus »

Ja już od dłuższego czasu nie ufam paypalowi, robią co chcą. Spory rozstrzygają zupełnie losowo i bez żadnego logicznego związku z faktami a klientów traktują jak debili.

Gorzej z kasą, obstawiam że już jej nie zobaczysz... Jest to kwota o którą warto walczyć?
Każdy ma swoje 6 minut :-)
Awatar użytkownika
shaggee
Posty: 2718
Rejestracja: piątek 03 lut 2012, 00:32
Lokalizacja: Poznań/Kalisz

Post autor: shaggee »

ECO400,
Ile miałeś spraw w tym roku?

To jest normalna polityka PayPala. Za dużo jest pretensji do zakupów to zamkniemy ci konto żeby cię nikt nie oszukał dla twojego bezpieczeństwa.

BTW otwierajcie spory tylko jeśli sprzedawca nie poda wam trackingu (jeśli takowy miał być). Lub podejrzewacie że nie wysłał. Nie otwiera się spraw "bo przesyłka długo trwa". Ktoś tu na forum wprowadził modę, że w 43 dniu zakłada spór "na wypadek". G..no daje taki spór bo sprzedający poda paypalowi dowód wysyłki i już ich nie obchodzi że towar zaginął po drodze.

Paypal chroni tylko wtedy kiedy sprzedający nie wysłał towaru. Nie chroni towaru który zaginął po wysłaniu.

W Polskim prawie również przedsiębiorca sprzedający na odległość odpowiada za towar do momentu przekazania go kurierowi czy PP.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 10 lut 2014, 18:42 przez shaggee, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
StoQ
Posty: 1021
Rejestracja: sobota 14 maja 2011, 12:57
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: StoQ »

hmm. ciekawostka. ja na szczęście jeszcze żadnego maila nie dostałem. A spraw miałem ok 25 sztuk. W sumie to nie wiem czy to dużo czy mało :)
Awatar użytkownika
ECO400
Posty: 5743
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 13:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ECO400 »

klocolus pisze:Jest to kwota o którą warto walczyć?
600pln
shaggee pisze:Ile miałeś spraw w tym roku?
22 sprawy w ciągu ostatnich 180 dni
Awatar użytkownika
mkrawcz1
Posty: 1772
Rejestracja: piątek 18 lut 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: mkrawcz1 »

To jeszcze jest kwestia, ile spraw (i na jaką kwotę) vs ilość transakcji (i na jaką kwotę), bo chodzi chyba o odsetek problematycznych transakcji.
Doświadczenie - wiedza, którą zdobyłeś tuż po tym, kiedy była ci najbardziej potrzebna...
Awatar użytkownika
ECO400
Posty: 5743
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 13:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ECO400 »

Otrzymałem może 100$ zwrotu za wszystko, a kwoty które płaciłem to setki $
Wszystkich transakcji w ciągu ostatnich 180 dni miałem 210
Awatar użytkownika
Adasko
Posty: 2245
Rejestracja: wtorek 28 gru 2010, 15:14
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Adasko »

kurde 22 otwarte sprawy
ja przez ostatnie cztery lata bo tyle mam obecne konto
otworzylem 6 spraw
transakcji mam przeszlo 1000
czemu tak duzo otwieracie spraw ?
Awatar użytkownika
mkrawcz1
Posty: 1772
Rejestracja: piątek 18 lut 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: mkrawcz1 »

Przesyłki nierejestrowane giną - zależnie od sezonu.
Doświadczenie - wiedza, którą zdobyłeś tuż po tym, kiedy była ci najbardziej potrzebna...
Qwer
Posty: 196
Rejestracja: sobota 06 kwie 2013, 21:14
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Qwer »

Ale nie trzeba przecież od razu otwierać sporu - zawsze można najpierw napisać do sprzedającego.
Awatar użytkownika
ECO400
Posty: 5743
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 13:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ECO400 »

Qwer pisze:Ale nie trzeba przecież od razu otwierać sporu - zawsze można najpierw napisać do sprzedającego.
przeważnie giną małe, nisko wartościowe przesyłki i sprzedawca nie jest przychylny kupującemu. Czeka aż minie termin możliwej reklamacji PayPal i wtedy ma kupującego głęboko...
dlatego ja po upływie 25 dni zakładałem spory, stąd tyle się ich nazbierało. Oczywiście część z nim zamykałem po otrzymaniu przesyłki.
To samo konto na Paypalu ma od 3 lat, nigdy nie byłem na "minusie" i nigdy nikomu nie byłem winny pieniędzy.
Napisałem do nich jeszcze jedną wiadomość z prośbą o uzasadnienie swojego stanowiska, zobaczymy co mi odpiszą, ale znając ich podejście to będzie to uzasadnienie w stylu "bo tak". Trochę głupio z ich strony bo przeglądając moją historię płatności to kupę kasy na prowizjach zebrali, a zapewne takich przypadków jak mój jest nieco więcej.
Awatar użytkownika
mkrawcz1
Posty: 1772
Rejestracja: piątek 18 lut 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: mkrawcz1 »

Jakbym widział mój case...
Tylko ja na razie mam ostrzeżenie :-)
Doświadczenie - wiedza, którą zdobyłeś tuż po tym, kiedy była ci najbardziej potrzebna...
ODPOWIEDZ