no i kwestia udokumentowania godzin lotow ...
Czyli po tej ustawie co ? wszyscy zaczynamy od zera ? (nie mowie tego jako majacy mega ilosc godzin wylatanych) ale mamy tu pionierow w FPV z niesamowita iloscia godzin ale nie na papierze "oficjalnym"
Pozatym ... taka mala luka:
Ten "mityczny" pierwszy instruktor UAV RP jak udowodni 120h ? tez z nadania ?
Moim zdaniem trudna sprawa z sensownymi przepisami ... ale ewidentny bubel sie szykuje ...
Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
A do tego w samolotach masz uprawnienia na konkretny model więc potzebujesz osobno na betę i osobno na bixlera :)Rurek pisze:Szkolenie teoretyczne może robić każdy instruktor aeroklubowy szkolący pilotów "czegokolwiek z człowiekiem na pokładzie" ponieważ przepisy są te same dla wszystkich....no i i na BSLa ciut niższe wymagania . Więc w tej części nie ma problemu.
Natomiast nie jestem sobie w stanie wyobrazić szkolenia i egzaminowania praktycznego bo nie istnieje "klasa" jakiejś platformy....tzn nie ma wzorcowego modelu ustalonego przepisami. I zapewne nie powstanie bo w samych piankowcach mamy sto rozwiązań a w multirotorach to nawet nie chcę sobie tego wyobrażać
samolot max 4579/1293 analog, DJI do końca zasięgu :)
coper max 1729(na 5.8)
coper max 1729(na 5.8)