Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest poniedziałek 09 gru 2019, 01:20


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
Post: wtorek 12 lis 2019, 19:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 12434
Lokalizacja: Mikoszewo
prokopcio pisze:
wycofuję się z tych bzdet co pisałem

Szczerze, wolałbym żebyś wiedział DLACZEGO to robisz a nie tylko bawił się w marnej jakości ironię ale cóż...
Tylko nie dziw się potem że będziesz postrzegany jako gość który chce polizać włączoną piłę tarczową (przecież jak przyłożę język tam gdzie tarcza nie ma zębów to powinno być ok) i w związku z tym buduje zabezpieczenie żeby nie stanąć po lewej stronie piły bo to przynosi pecha.

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 17 lis 2019, 11:12 
Offline

Rejestracja: środa 01 maja 2019, 17:32
Posty: 66
Lokalizacja: Grodków
verid, pawelsky Możecie mnie atakować do woli, ja nie zamierzam toczyć walki, jedynie broniłem swoich racji opartych na obserwacjach.
Nie dorastam Wam z wiedzą dronową do pięt i mam świadomość, że macie wiele racji ale skala (modelu, masy, zagrożenia, przeciążeń) ma tu bardzo duże znaczenie.
Swoje wywody opieracie zapewne na bardzo dużym doświadczeniu z modelami małymi.
Model dowolnego realnego samolotu wytrzyma przeciążenia wielokrotnie wyższe niż rzeczywisty samolot.
Pilot boeinga czy airbusa bezproblemowo jest wstanie oderwać mu statecznik pionowy ruchami steru kierunku.
Czy innymi manewrami uszkodzić konstrukcję samolotu. To nie są moje wywody, to są fakty.
Równie dobrze tym producentom możecie zarzucać, że zastosowali zbyt słabą konstrukcję !

Jeśli macie ochotę zrozumieć moje postępowanie wykonajcie testy stabilizacji spadającego drona używając do tego pełnej dostępnej mocy (5do1) a następnie to samo z ograniczoną do jej połowy, kultura i płynność z jaką to robi to przepaść. Oczywiście jeśli chodzi o jak najszybsze wyhamowanie to ok, ale jeśli masz do dyspozycji 300m wysokości to jest bez sensu.
Czy jak jedziesz samochodem to zawsze używasz Gaz wciśnięty do podłogi jeśli chcesz przyspieszyć i hamulec wciśnięty do podłogi jeśli chcesz zwolnić ? Oczywiście można tak jechać ale trwałość samochodu krytycznie spadnie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 17 lis 2019, 12:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 7662
Lokalizacja: Polska
prokopcio pisze:
verid, pawelsky

Ja swoja dyskusje zakonczylem tutaj, wiec bardzo Ci prosze nie wciagaj mnie w swoje kolejne wywody, szczegolnie na tematy co do ktorych sie nawet nie wypowiadalem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 17 lis 2019, 12:36 
Offline

Rejestracja: środa 01 maja 2019, 17:32
Posty: 66
Lokalizacja: Grodków
Udział w dyskusji dot. ograniczenia ciągu brałeś ale racja, przepraszam, rzeczywiście to nie Ty krytykowałeś mój pomysł ograniczenia mocy :) a nawet pomagałeś szukać rozwiązania...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 17 lis 2019, 13:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 12434
Lokalizacja: Mikoszewo
pawelsky pisze:
Jak grochem o sciane...

Okazało się prorocze...
prokopcio pisze:
verid, pawelsky Możecie mnie atakować do woli

Napisałem ci już raz żebyś sobie darował te histerie oblężonej twierdzy i inne płaczliwe zagrywki. Nikt cię tu nie atakuje, nie schlebiaj sobie. Krytyce podlegają twoje pomysły bądź argumentacje którymi usiłujesz się podpierać.
prokopcio pisze:
Nie dorastam Wam z wiedzą dronową do pięt i mam świadomość, że macie wiele racji ale

...jednak kładziesz laskę na nasze doświadczenie, zakładając że w związku z tym że twoja konstrukcja jest większa to jest ono g... warte bo:
prokopcio pisze:
Swoje wywody opieracie zapewne

Obawiam się że tak w temacie kopterów jak i zasięgu naszego doświadczenia wiedzę masz tragicznie nikłą. Wielkość twojego sprzętu nie jest wcale unikatowa. Jedynie jego zastosowanie jako odrzucanego napędu do PPG.
prokopcio pisze:
Pilot boeinga czy airbusa

Nie konstruujesz ani nie pilotujesz boeinga ani airbusa. Supertankowca też nie. Chyba że o czymś nie wspomniałeś.
prokopcio pisze:
To nie są moje wywody, to są fakty.

Które mają się nijak do tego co konstruujesz. Podobnie jak poniższy bełkot z samochodem który dobitnie wskazuje na to że tak w przypadku kopterów jaki i samochodów posługujesz się ogólnikami i wydejemisiami, bez jakiejkolwiek sensownej na temat ich konstrukcji. BTW - jazda samochodem w stylu który opisujesz skończy się zakatowaniem silnika i hamulców,NIE rozwaleniem karoserii bo tego w odniesieniu do kopterów usiłowałeś dowieść.

Reasumując - rób sobie jak uważasz. To twój zadek, i twój spokój ducha ale jeżeli wyskoczysz z pomysłem który zagraża bezpieczeństwu innych (vide ten wątek) albo będziesz propagował jakieś idiotyczne argumentacje (vide wątek sąsiedni) które nie daj Boże ktoś początkujący podłapie i weźmie sobie do serca to możesz być pewien że zostaniesz sprostowany.

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 17 lis 2019, 16:30 
Offline

Rejestracja: środa 01 maja 2019, 17:32
Posty: 66
Lokalizacja: Grodków
Ok.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 01 gru 2019, 22:49 
Offline

Rejestracja: środa 01 maja 2019, 17:32
Posty: 66
Lokalizacja: Grodków


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 01 gru 2019, 23:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03
Posty: 2052
Lokalizacja: Gdynia
Brawo !

_________________
Andrzej "Kuczy"

Moje quadro TAROT class 780 - w trakcie budowy: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=36286
Moja piękna S-500 [Zakończona]: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=31760


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 02 gru 2019, 08:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 12434
Lokalizacja: Mikoszewo
No bardzo ładnie ci to wyszło. Teraz czekamy na pełnowymiarową wersję :mrgreen:

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 05 gru 2019, 10:08 
Offline

Rejestracja: środa 01 maja 2019, 17:32
Posty: 66
Lokalizacja: Grodków
Verid pisze:
No bardzo ładnie ci to wyszło. Teraz czekamy na pełnowymiarową wersję :mrgreen:

Dzięki, powolutku składam.

p1.jpg
p1.jpg [ 251.78 KiB | Przeglądany 144 razy ]
p2.jpg
p2.jpg [ 184.66 KiB | Przeglądany 144 razy ]
mf.jpg
mf.jpg [ 220.29 KiB | Przeglądany 144 razy ]
p3.jpg
p3.jpg [ 183.61 KiB | Przeglądany 144 razy ]
p4.jpg
p4.jpg [ 220.64 KiB | Przeglądany 144 razy ]
p80.png
p80.png [ 385.84 KiB | Przeglądany 144 razy ]
ppgant.jpg
ppgant.jpg [ 241.14 KiB | Przeglądany 144 razy ]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 05 gru 2019, 10:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03
Posty: 2052
Lokalizacja: Gdynia
prokopcio, Szczena mi opada widząc taki sprzęt... - wygląda na serio wow.... - tylko jedna rzecz mnie zastanawia

- śmigła "nachodzą na siebie" ? czy mi się wydaje ?
Tzn widzę, że chyba masz je przesunięte w głąb jedne w stosunku do drugich - ale nie wiem czy nie będzie to miało wpływu na mniejszą sterowność "drona": jeśłi jeden z silników powinien kręcić się szybciej a drugi wolniej (załóżmy, że tak właśnie będzie je sterował Pixhawk) - to strumień powietrza tego "szybszego śmigła" będzie mechanicznie "napędzał" to wolniejsze śmigło... Oczywiście to takie tylko spostrzeżenie - wiem, ze musisz zachować jakieś sensowne rozmiary i wymaga to kompromisów. Po prostu jestem ciekaw, czy zadziała to w praktyce bez wpadania w wibracje czy kłopotów ze stabilizacją.

ew. nie wiem, czy aby nie zrobisz w ten sposób "syreny alarmowej" - szybkie poruszające się dwa elementy w przeciwnym kierunku względem siebie - na zasadzie:
Obrazek

_________________
Andrzej "Kuczy"

Moje quadro TAROT class 780 - w trakcie budowy: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=36286
Moja piękna S-500 [Zakończona]: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=31760


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 05 gru 2019, 10:43 
Offline

Rejestracja: środa 01 maja 2019, 17:32
Posty: 66
Lokalizacja: Grodków
kuczy pisze:
prokopcio,... jedna rzecz mnie zastanawia - śmigła "nachodzą na siebie" ?....czy zadziała to w praktyce bez wpadania w wibracje czy kłopotów ze stabilizacją.


Spokojna głowa :)
Wszystko testowałem w modelu, tam też są przesłonięte śmigła w identyczny sposób. Inaczej nie zaryzykowałbym takiego podejścia.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 05 gru 2019, 10:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03
Posty: 2052
Lokalizacja: Gdynia
prokopcio pisze:
Spokojna głowa :)
Wszystko testowałem w modelu, tam też są przesłonięte śmigła w identyczny sposób. Inaczej nie zaryzykowałbym takiego podejścia.


ok... to trzeymam kciuki - jak zawsze zresztą....
do pisałem coś apropos syreny - nie generuje to hałasu? - ciekawość czysta ;)

_________________
Andrzej "Kuczy"

Moje quadro TAROT class 780 - w trakcie budowy: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=36286
Moja piękna S-500 [Zakończona]: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=31760


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.