Obudowa do kamery
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Obudowa do kamery
Sprzedać to coś takiego nie sprzedam . Bo nikt tego nie kupi . Na razie wygląda to tak :
Dojdzie z Bg gimbal to zainstaluję gimbala . Też wymieniłem śmigła plastikowe na węglowe . Docelowo będzie kamera iLook + . Ale nie wszystko na raz bo jak moja połowica się dowie na co ja kasę wydaję to mnie z domu wyrzuci !
Dojdzie z Bg gimbal to zainstaluję gimbala . Też wymieniłem śmigła plastikowe na węglowe . Docelowo będzie kamera iLook + . Ale nie wszystko na raz bo jak moja połowica się dowie na co ja kasę wydaję to mnie z domu wyrzuci !
Pozdro; Hornet2
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
Re: Obudowa do kamery
nie no w sumie tragedii nie ma, a te pomarańczowe ping-pongi
to w ramach stabilizacji podczas lądowania, czy na wodzie siadasz ?
to w ramach stabilizacji podczas lądowania, czy na wodzie siadasz ?
Re: Obudowa do kamery
Carbonowe śmigła nic Tobie nie pomogą, a moze się zdarzyc, ze będą mniej efektywne od plastików - tak jak w moim przypadku było (silnik pobieral z nimi wiecej prądu, a na dodatek ciag był mniejszy)
Re: Obudowa do kamery
Oryginalnie jaki jest prześwit w kopterze pomiędzy kamerą z gimbalem a podłożem w pionowym jej położeniu, np. w X21 albo Phantom ? Wystarczy aby tylko nie haczyła o podłoże ?
Kijowo to wygląda ?
Jak będzie gimbal to kamera będzie jeszcze niżej . Nie mam z czego dorobić stopek . Na razie poprzyczepiałem pomarańczowe ping-pongi z podwozia treningowego do helika . By zwiększyć prześwit dałem ping- pongi całkowicie pod stopki podwozia .
Kijowo to wygląda ?
Jak będzie gimbal to kamera będzie jeszcze niżej . Nie mam z czego dorobić stopek . Na razie poprzyczepiałem pomarańczowe ping-pongi z podwozia treningowego do helika . By zwiększyć prześwit dałem ping- pongi całkowicie pod stopki podwozia .
Ostatnio zmieniony środa 22 lis 2017, 22:43 przez hornet2, łącznie zmieniany 3 razy.
Pozdro; Hornet2
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
Re: Obudowa do kamery
Wydrukuj, lub kup inne podwozie z innego koptera. Jest ich sporo, szukaj czegoś od tarota, lub pseudo dji.
Tylko musi być lekkie i wystarczająco wysokie.
Tylko musi być lekkie i wystarczająco wysokie.
Re: Obudowa do kamery
[quote="hornet2"]Oryginalnie jaki jest prześwit w kopterze pomiędzy kamerą z gimbalem a podłożem w pionowym jej położeniu, np. w X21 albo Phantom ? Wystarczy aby tylko nie haczyła o podłoże ?
Kijowo to wygląda ?
Nie wspaniale ,proponuje dodatkowo buciki albo skarpetki -takie jak dla kotka lub pieska bedzie fon
Kijowo to wygląda ?
Nie wspaniale ,proponuje dodatkowo buciki albo skarpetki -takie jak dla kotka lub pieska bedzie fon
Re: Obudowa do kamery
Nakręciłem krótki filmik . Mam do Was pytanie . W zawisie szarpie kopterem i słychać dziwną pracę silnika , bądź silników . Co to może być ? Padnięte łożysko w silniku ? Czy może coś ze sterowaniem silnikami ? Pościągałem śmigła i włączyłem wolne obroty silników . Przedni prawy silnik trochę dziwnie pracuje . Słychać jakby terkotanie i skrzypienie . Nie wiem ? Dało by coś gdybym pozamieniał przednie silniki miejscami ?
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=RoZJukyas7A
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=RoZJukyas7A
Pozdro; Hornet2
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
Re: Obudowa do kamery
hornet2, moxe być i lozysko albo cos sie mogło dostac do silnika i zachacza . Ale tak samo moxe szarpac jak masz walniety ESC. Zamiana silnikow miejscami to najlepszy sposob na sprawdzenie przyczyny tylko pamietaj o kierunkach obrotów smigiel jeśli próbował bys latać. Ps nie wiem jakie masz silniki, ale w niektorych jest prawy i lewy gwint, wiec jak tak masz to zamieniasz silniki po przekątnej drona
Re: Obudowa do kamery
Tak , są silniki z prawym i lewym gwintem . Myślałem zamienić silniki prawy z lewym przekładając osie . Jest taka możliwość . Może jakby się kręcił w drugą stronę to łożysko by inaczej pracowało ? Nie wiem ? Kolega sprawdzał mi silniki na sucho i stwierdził że ten podejrzany silnik "obraca" się najgłośniej .
Pozdro; Hornet2
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
Re: Obudowa do kamery
hornet2, dla testu mozna wszystko, aby tylko zmusic go do pracy w drugą stronę mozesz zamienić miejscami dowolnie 2 z trzech faz silnika lutowanych przy reglach (caly czas mówię o testach bez smigiel).
Jak to te silniczki co na zdjeciu to mi tez sie łożyska zuzywaly - czasami na jakis czas pomaga kapka oliwki do maszyn na lozysko. Ja kupilem oliwke akurat w sklepie elektronicznym.
Ale docelowo mozesz zbierac na nowy silniczek, one nie sa takie drogie
Jak to te silniczki co na zdjeciu to mi tez sie łożyska zuzywaly - czasami na jakis czas pomaga kapka oliwki do maszyn na lozysko. Ja kupilem oliwke akurat w sklepie elektronicznym.
Ale docelowo mozesz zbierac na nowy silniczek, one nie sa takie drogie
Re: Obudowa do kamery
Przekładka silników nic nie pomogła . Podczas zawisu kopter wisi stabilnie . Ale podczas lotu w którąkolwiek stronę zaczyna nim szarpać i słyszalne jest coś w rodzaju "ćwierkania " . Ten jeden silnik jakoś tak dziwnie pracuje . Jedno z łożysk luźno siedzi w gnieździe . Może całe obraca się wraz z wałkiem ? Chyba że to ESC świruje .
Czasami zdarza się coś takiego :
Czasami zdarza się coś takiego :
Pozdro; Hornet2
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
Re: Obudowa do kamery
hornet2, Stawiam na ESC. na początku "ćwierkanie" skojarzyłem z za dużą wartością "D" w Pidach alr tutaj wyraźnie słychać że silnik ma przerywaną pracę. - esc tam masz wymiennne ? - jak tak to możesz ESC przełożyć na inne ramię - inny silnik tak samo powinien świrować
Re: Obudowa do kamery
Okazuje się że problem jest bardziej złożony . Poodłączałem napięcia wszystkich czterech ESC . Potem sprawdzałem każde z osobna . Okazuje się że w każdym dzieje się to samo . Wszędzie słychać to "ćwierkanie " . Czyli na to wygląda że problem jest przed ESC . Tylko gdzie ? Sterowanie ?
Najgorsze jest te szarpanie kopterem . Jak wisi w miejscu wszystko jest w porządku . Jak tylko ruszę prawym drążkiem w którąkolwiek stronę by lecieć kopterem to leci ale cały się telepie . Już nawet założyłem zamiast plastikowych węglowe śmigła bo są sztywniejsze . Ale to też nic nie pomogło .
Są wewnątrz koptera na jednej i drugiej płytce przyciski resetu . Tylko nie wiem jaki to jest reset ? Oprogramowania czy do ustawień fabrycznych ? Znalazłem to na temat tych przycisków :
Pierwszy przełącznik znajduje się na płycie odbiornika, co blokuje nadajnik sterujący do samego dronu. To sterowanie ręczne nie może zablokować się na częstotliwości odbiornika, reset ten poprawi sytuację. Reset sekundowy znajduje się na płycie głównej obok złącza USB. Spowoduje to zresetowanie oprogramowania sprzętowego drona do ustawień fabrycznych. Jest to przydatne, jeśli aktualizacje oprogramowania układowego nie powiedzie się. Miałem problemy z uruchomieniem nowo wydanego oprogramowania VAST-CGS, które umożliwia modyfikację kontrolek dronowych. Musiałem wykonać reset oprogramowania, aby wydostać się z kłopotów. Oto dobra wskazówka. Umieścić otwory w korpusie trutnia nad tymi dwoma przełącznikami resetującymi. W ten sposób nie musisz zdejmować dronu, aby się do nich dostać.
Nic nie spitolę jak przywrócę go do ustawień fabrycznych ?
Najgorsze jest te szarpanie kopterem . Jak wisi w miejscu wszystko jest w porządku . Jak tylko ruszę prawym drążkiem w którąkolwiek stronę by lecieć kopterem to leci ale cały się telepie . Już nawet założyłem zamiast plastikowych węglowe śmigła bo są sztywniejsze . Ale to też nic nie pomogło .
Są wewnątrz koptera na jednej i drugiej płytce przyciski resetu . Tylko nie wiem jaki to jest reset ? Oprogramowania czy do ustawień fabrycznych ? Znalazłem to na temat tych przycisków :
Pierwszy przełącznik znajduje się na płycie odbiornika, co blokuje nadajnik sterujący do samego dronu. To sterowanie ręczne nie może zablokować się na częstotliwości odbiornika, reset ten poprawi sytuację. Reset sekundowy znajduje się na płycie głównej obok złącza USB. Spowoduje to zresetowanie oprogramowania sprzętowego drona do ustawień fabrycznych. Jest to przydatne, jeśli aktualizacje oprogramowania układowego nie powiedzie się. Miałem problemy z uruchomieniem nowo wydanego oprogramowania VAST-CGS, które umożliwia modyfikację kontrolek dronowych. Musiałem wykonać reset oprogramowania, aby wydostać się z kłopotów. Oto dobra wskazówka. Umieścić otwory w korpusie trutnia nad tymi dwoma przełącznikami resetującymi. W ten sposób nie musisz zdejmować dronu, aby się do nich dostać.
Nic nie spitolę jak przywrócę go do ustawień fabrycznych ?
Pozdro; Hornet2
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
Re: Obudowa do kamery
[quote="hornet2"]Miałem problemy z uruchomieniem nowo wydanego oprogramowania VAST-CGS, które umożliwia modyfikację kontrolek dronowych. Musiałem wykonać reset oprogramowania, aby wydostać się z kłopotów.
No wiec masz odpowiedz na twoje problemy.Problem jest w FC, niestety jest to zintegrowany system i ewentualna wymiana $$$$
No wiec masz odpowiedz na twoje problemy.Problem jest w FC, niestety jest to zintegrowany system i ewentualna wymiana $$$$
Re: Obudowa do kamery
A te takie szarpanie podczas lotu może być spowodowane tym że jeden z silników zatrzymuje się szybciej od pozostałych ? Tak jakby było coś z łożyskami .
Tak jak widać na filmie lewy tylny silnik zatrzymuje się najszybciej . Pozostałe zatrzymują się w zasadzie równo .
Tak jak widać na filmie lewy tylny silnik zatrzymuje się najszybciej . Pozostałe zatrzymują się w zasadzie równo .
Ostatnio zmieniony piątek 01 gru 2017, 19:56 przez hornet2, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdro; Hornet2
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )