Przewijanie silnika
: środa 29 mar 2017, 15:43
Witam.
Panowie kto na obecną chwilę ODPLATNIE zajmuje się usługą jak w tytule?
Mam do przewinięcia konkretny motorek http://www.nastik.pl/mvvs-56690-glider-p-3352.html który uległ spaleniu prawdopodobnie przez odlutowanie jednego z trzech przewodów przy silniku i zwarcie 2 faz. Najdziwniejsze jest to że usmażeniu uległo tylko uzwojenie na jednym zębie.
Ogólnie czy ktoś z kolegów miał podobny przypadek że podczas zwarcia upala się tylko uzwojenie? Następna dziwna strawa to to że regiel (Dualsky 65A) przetrwał moment zwarcia, ale BEC nie podawał napięcia na AP co spowodowało zwalenie się modelu (Fantasy http://www.topmodelcz.cz/index.php?desk ... il&id=1066) na ziemie.
Po odnalezieniu modelu i ponownym podłączeniu baterii wszystko zaczęło działać.
Ogólne straty to pęknięty kadłub w trzech miejscach, jedna końcówka skrzydła i nieszczęsny silnik. Pakiet Tattu 6750 mAh nie tknięty.
Panowie kto na obecną chwilę ODPLATNIE zajmuje się usługą jak w tytule?
Mam do przewinięcia konkretny motorek http://www.nastik.pl/mvvs-56690-glider-p-3352.html który uległ spaleniu prawdopodobnie przez odlutowanie jednego z trzech przewodów przy silniku i zwarcie 2 faz. Najdziwniejsze jest to że usmażeniu uległo tylko uzwojenie na jednym zębie.
Ogólnie czy ktoś z kolegów miał podobny przypadek że podczas zwarcia upala się tylko uzwojenie? Następna dziwna strawa to to że regiel (Dualsky 65A) przetrwał moment zwarcia, ale BEC nie podawał napięcia na AP co spowodowało zwalenie się modelu (Fantasy http://www.topmodelcz.cz/index.php?desk ... il&id=1066) na ziemie.
Po odnalezieniu modelu i ponownym podłączeniu baterii wszystko zaczęło działać.
Ogólne straty to pęknięty kadłub w trzech miejscach, jedna końcówka skrzydła i nieszczęsny silnik. Pakiet Tattu 6750 mAh nie tknięty.