Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest środa 18 paź 2017, 14:12


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: piątek 09 lis 2012, 00:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 12 gru 2010, 15:18
Posty: 1548
Lokalizacja: Częstochowa
łopaty mają ujemne kąty natarcia bo kręcą się w drugą stronę niż normalnie przy spadaniu ;)
A poduszek to tam raczej nie ma żadnych, no chyba, ze blisko ziemi ale to już raczej za późno jest :P Kręcące się śmigło ma większy opór niż zahamowane

_________________
http://fpvworld.blogspot.com/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 11 mar 2013, 20:03 
Offline

Rejestracja: sobota 09 mar 2013, 13:21
Posty: 11
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Mysle ze takie rozwiazanie zwieksza bezpieczenstwo http://www.aibotix.com/tl_files/inhalte ... x6/apg.jpg


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 11 mar 2013, 20:07 
Chodzi o te żółte kaski... :roll: :mrgreen:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 11 mar 2013, 20:36 
Offline

Rejestracja: sobota 09 mar 2013, 13:21
Posty: 11
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
też - chociaz myslalem raczej o oslonie smigieł.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 11 mar 2013, 21:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 04 gru 2011, 11:35
Posty: 881
Lokalizacja: Piła
Mój przypadek to łapanie MK z podpiętym Nexem. Szkoda mi było ryzykować uszkodzenie aparatu podczas lądowania (duże zapylenie przy lądowaniu) , więc łapałem koptera w rękę. Wszytko było dobrze do momentu, kiedy przestałem startować/i lądować na pofałdowanej i krzywej łące a zacząłem na równiusieńkim polbruczku. Nadepnięcie na rozwiązaną sznurówkę podczas łapania modelu skutkowało tym, że kład lepiej wiedział ode mnie jak utrzymać poziom i troszkę pocharatał mi rękę. Jak wracałem autem do domu z pociętą ręką miałem mroczki przed oczami, co z drugiej strony było lekkim zagrożeniem dla innych użytkowników drogi. Sprawa zakończyła się na 16 szwach i bliźnie-pamiątce do końca życia.

Od tej pory staram się na loty zawsze kogoś ze sobą zabierać...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 11 mar 2013, 21:21 
xcichyx pisze:
Od tej pory staram się na loty zawsze kogoś ze sobą zabierać...

...aby miał mnie kto odwieźć do domu jak się poharatam :mrgreen:
Dobre rozwiązanie, przynajmniej podczas powrotu nie Będziesz stwarzał zagrożenia :-P


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 11 mar 2013, 21:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 04 gru 2011, 11:35
Posty: 881
Lokalizacja: Piła
Nie musi być to moja pancerna (pod względem doświadczeń) córcia, która wie co się może zdarzyć ale czasem wystarczy kolega, który " chce po prostu zobaczyć jak to lata" Jak to różnie potrafi być zwykle dowiadujemy się po fakcie ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek 12 mar 2013, 08:15 
Offline

Rejestracja: piątek 05 paź 2012, 17:17
Posty: 376
Lokalizacja: Skawina
Copter a Twoje zdrowie...

a teraz nie o uszkodzeniach mechanicznych.

Jaki wpływ na nas mają nasze nadajniki, antenty np. przy goglach, i inne promienniki których moc jest chyba większa niż owiane złą sławą telefony komórkowe.

_________________
Kilka wirników i dwie łopaty.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek 12 mar 2013, 08:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 02 paź 2011, 06:55
Posty: 564
Lokalizacja: Racibórz
przy goglach masz tylko ODBIORNIK więc luz, na 2,4 jak nie walisz dopału jest luz,
a 433 i nawet 5W to śmiech na sali ;)

2,4 z dopałem nawet 1,5W jak by było przy głowie jest największym zagrożeniem ze względu że ta częstotliwość powoduje "grzanie cząsteczek wody" (mikrofalówka ma właśnie 2,4GHz z tym że tam jest min 600W)

_________________
Quad, Ranger EX na Pitlabie, S800, Taranis X9E i kupa różnych innych gratów ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek 05 kwie 2013, 01:57 
Offline

Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 14:37
Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa
skąd pochodzi to zdjęcie z tymi panami w kaskach i tą białą maszyną, jeśli można wiedzieć?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek 05 kwie 2013, 07:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 26 mar 2013, 11:25
Posty: 960
Lokalizacja: 50°N,21°E
To co mają goście z Aibotix to naprawdę fajne rozwiązanie. Zastanawia mnie właśnie dlaczego nie używa się osłonek z pianki/styro czy innego twardego pianowego tworzywa do śmigieł. Coś na kształt AR.parrota, czy nawet moje małe U816A do latania po domu - idealna sprawa - można się trochę poodbijać od ścian... nie mówiąc o kolizjach z ludźmi ;) Przecież wycięcie fajnego "kadłuba" na CNC to by była prosta sprawa - sa jakieś inne przeszkody techniczne ?

_________________
facebook.com/tarnowzpowietrza Yuneec Q500+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek 05 kwie 2013, 09:30 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 21 mar 2012, 15:01
Posty: 1708
Lokalizacja: Wwa
smigla >10 zrobia miazge z kazdej pianki i taka oslona raczej nie spelni swojej funkcji

_________________
AutoQuad Team


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek 05 kwie 2013, 10:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 26 mar 2013, 11:25
Posty: 960
Lokalizacja: 50°N,21°E
rzecz raczej w tym aby obudowa nie dopuszczała do kontaktu otoczenia ze śmigłem a nie przyjmowaniu uderzenia śmigła bo to faktycznie mijało by się z celem. obudowa na tyle sztywna aby zamiast się ugiąć odpychała cały kopter, może być usztywniona obręczą węglową albo aluminium - dziwne że mało jest takich rozwiązań - ale jak widać na powyższym zdjęciu są


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek 15 sie 2013, 23:55 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 12 sie 2013, 18:25
Posty: 57
Lokalizacja: limnanowa
mnie tez to zastanawia... nie rozumiem czemu nikt w polsce tej oslonki nie robi albo nie probowal robic? przeciez to zdecydowanie zwieksza bezpieczenstwo. moze warto pomyslec wkrotce nad rozwiazaniami zwiekszajacymi bezpieczenstwo tych zabawek oprocz rozsadku i doswiadczenia pilota.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek 29 sie 2013, 20:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 14 maja 2013, 10:39
Posty: 261
Lokalizacja: gdynia
zamontowałem osłony do Phantoma i czuję większy komfort a i przy nie równym lądowaniu pomaga i chroni łopaty. Po pomalowaniu bardzo pomagają w identyfikacji przód-tył. Minus -to jednak waga.

_________________
marek zawodnik3

QUADRO TAROT 650 ; NAZA V2, PROPS APC14X5,5",Turnigy Multistar 4822-490Kv, ESC 4 in 1
(4x25A) , lipo 4s


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.