Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest piątek 10 lip 2020, 14:40

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 00:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek 29 wrz 2011, 20:06
Posty: 552
Lokalizacja: Warszawa
Magnesy neodymowe stosowane w silnikach pomimo oslony bardzo lubia rdzewiec niestety :(
Malo tego jak zlapia rdze to je rozsadza. Zalecam suczenie po locie, ewentualnie zatluscic w srodku magnesy jakims smarem na okres zimy. Jest minus tego, bo za to bedzie ci sie zbieral syf.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 00:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 25 kwie 2012, 16:35
Posty: 1576
Lokalizacja: Gdańsk / Straszyn
Ano przedmuchałem powietrzem, zapewne i tak pordzewieją z czasem :)
Jeśli miałbym silniki po 100 ziko za sztukę to pewnie bym się przejmował, ale przy 10 dolarach za sztukę myślę że szybciej silniki padną od obijania się o ziemię niż zardzewieją :)

_________________
Mój kanał Youtube


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 09:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 08:39
Posty: 4868
Lokalizacja: skąd
Uważaj na to izolowanie bo zapewne wiesz jak pięknie ciepły materiał przy schładzaniu zaciąga wilgoć ?
lepiej zaizoluj lakierem
(ja latałęm ostatnio jak deszcz kropił a elektronika odkryta)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 11:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 25 kwie 2012, 16:35
Posty: 1576
Lokalizacja: Gdańsk / Straszyn
hmm, szczerze to nie wpadłem na to :)
Ale dobrze kombinuje że jak wystawie platformę na dwór żeby złapała temperaturę otoczenia, a potem owinę tym streczem to nie wykluczę tego problemu?
W sumie to to jest copter-20 minut latania i do domu :)

_________________
Mój kanał Youtube


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 11:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 08:39
Posty: 4868
Lokalizacja: skąd
ale jak polecisz to sie nagrzeje a jak wyladujesz bedzie sie schładzał absorbując wilgoć tak


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 17:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 25 kwie 2012, 16:35
Posty: 1576
Lokalizacja: Gdańsk / Straszyn
Rozumiem, czyli wystarczy lakierem do włosów całą płytkę przelecieć?

_________________
Mój kanał Youtube


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 18:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 08:39
Posty: 4868
Lokalizacja: skąd
nie lakierem do włosów tylko lakierem do obwodów drukowanych


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 18:32 
Lakier elektroizolacyjny PLASTIK 70 na przykład.

Obrazek


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 18:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 08:39
Posty: 4868
Lokalizacja: skąd
No ten facet to encyklopedia i dobry człowiek :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 18:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 04 gru 2011, 11:35
Posty: 881
Lokalizacja: Piła
Czy jest jakaś metoda zabezpieczenia silników, tak żeby można było latać w lekkim deszczu? Ten lakier, który pokazał Artu raczej chyba odpada...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 18:43 
A do ekstremalnych zabezpieczeń polecam Liqiud Tape - Ciekła taśma izolacyjna
Tworzy "gumowatą" powłokę, lecz trudną do usunięcia...

Obrazek


Ostatnio zmieniony niedziela 16 gru 2012, 18:44 przez Artu, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 18:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek 05 sty 2012, 16:01
Posty: 671
Lokalizacja: Stockholm/Kraków
xcichyx pisze:
Czy jest jakaś metoda zabezpieczenia silników, tak żeby można było latać w lekkim deszczu? Ten lakier, który pokazał Artu raczej chyba odpada...

Może wd-40 ? W silnikach tylko rdza przestrasza... Uzwojenie masz zaizolowane więc z tym problemu nie ma.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 18:55 
WD40 szybko "odparowuje" i nie zostawia praktycznie nic "po sobie"
Do smarowania z właściwościami penetrującymi stosuję z powodzeniem KEMA VET-68
Pozostawia trwały "film olejowy", i co najważniejsze jest sterylny, czyli nie ma żadnych zanieczyszczeń.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 18:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek 05 sty 2012, 16:01
Posty: 671
Lokalizacja: Stockholm/Kraków
Oby tylko taki środek syfu nie zbierał...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela 16 gru 2012, 19:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 08:39
Posty: 4868
Lokalizacja: skąd
Wiec lepiej dbac o silniki nie startujac w piachu aby izolacja nie dostała w du..
a deszcz silnikom nic nie zrobi tylko warto po lataniu przedmuchać i wysuszyć


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.