Autopilot by Zbig & Pitlab
Moderatorzy: marbalon, moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
No to jeśli są dobrze wpięte i nie chodzą - skontaktuj się z Piotrkiem w celu reklamacji. To dziwne, bo testy we/wy to jest podstawowy test urządzenia podczas produkcji.
Pitlab & Zbig FPV System - więcej informacji:
http://www.bigaj.com.pl/fpvsystem
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2621107
http://www.bigaj.com.pl/fpvsystem
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2621107
- SuperBartek
- Posty: 252
- Rejestracja: niedziela 06 gru 2015, 20:31
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
Mialem rzucic okiem na nozki procesora, rezystory,piny 3x8 i sciezki, wg mnie wszystko przylutowane, ale nie mam pojecia jak jest "dobrze" , co moje oko to nie Wasze dlatego podjade do sklepu i sprawdzimy od reki- juz to ustalilem, napisze pozniej tutaj jaki final tego wszystkiego.
Bartek, Pelikan Beta 1400 , SC 2400
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
A może te niedziałające serwa prądu nie dostają ?
Pzdr. -----MIŚ-----
- SuperBartek
- Posty: 252
- Rejestracja: niedziela 06 gru 2015, 20:31
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
Sprawdzę dziś po poludniu miernikiem, czy na pinach jest napięcie.
Bartek, Pelikan Beta 1400 , SC 2400
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
To się sprawdza prościej, po prostu wypinając i z powrotem wpinając wtyczkę. W momencie podłączenia zasilania, serwo ma wykonać delikatny ruch.
- SuperBartek
- Posty: 252
- Rejestracja: niedziela 06 gru 2015, 20:31
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
Jest napiecie.miś pisze:A może te niedziałające serwa prądu nie dostają ?
Tak wlasnie sie zadzialo.jelcyn pisze:To się sprawdza prościej, po prostu wypinając i z powrotem wpinając wtyczkę. W momencie podłączenia zasilania, serwo ma wykonać delikatny ruch.
Bartek, Pelikan Beta 1400 , SC 2400
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
Sprawa z AP Bartka już się wyjaśniła. To ja dałem plamę i puściłem sprzęt ze zwarciem na drabince kanałów 1 i 2 serw.
Najprawdopodobniej scenariusz wyglądał tak że testując serię AP znalazłem problem, odłożyłem na bok i nawale spraw zapomniałem o tym. Potem gdy przyszło do sprzedaży okazało się że wszystkie przygotowane wcześniej AP już wyszły, ale jeszcze jedna sztuka leży z boku. Nie przyszło mi do głowy sprawdzić ponownie i wadliwa sztuka poszła w świat. Mam nauczkę na przyszłość.
Najprawdopodobniej scenariusz wyglądał tak że testując serię AP znalazłem problem, odłożyłem na bok i nawale spraw zapomniałem o tym. Potem gdy przyszło do sprzedaży okazało się że wszystkie przygotowane wcześniej AP już wyszły, ale jeszcze jedna sztuka leży z boku. Nie przyszło mi do głowy sprawdzić ponownie i wadliwa sztuka poszła w świat. Mam nauczkę na przyszłość.
Piotrek.
Z różnych form kontaktu preferuję e-mail
Z różnych form kontaktu preferuję e-mail
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
Myślę, że wybaczalne - zdarza się to najlepszym
Grafas Maxi 3,52m, Pitlab AP+OSD, TBS Crossfire 868Mhz, Lawmate 1.2Ghz
- SuperBartek
- Posty: 252
- Rejestracja: niedziela 06 gru 2015, 20:31
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
Nic sie nie stalo, naprawione od reki:D
Bartek, Pelikan Beta 1400 , SC 2400
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
Witam!
Ponieważ jestem w fazie rozmieszczania osprzętu w modelu mam pytanie o wpływ takich elementów jak silnik oraz zatrzask z magnesów neodymowych na działanie kompasu, silnik znajduje się w odległości 18cm od autopilota zatrzask w odległości 28cm. czy takie odległości są wystarczające?
Ponieważ jestem w fazie rozmieszczania osprzętu w modelu mam pytanie o wpływ takich elementów jak silnik oraz zatrzask z magnesów neodymowych na działanie kompasu, silnik znajduje się w odległości 18cm od autopilota zatrzask w odległości 28cm. czy takie odległości są wystarczające?
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
Wpływ silnika/magnesów musisz sprawdzić empirycznie, chociażby za pomocą tradycyjnego kompasu sprawdzając najpierw kierunek na północ w "czystej" przestrzeni, a potem w miejscu gdzie jest Autopilot. Zawsze masz tez opcję użycia kursu GPS zamiast magnetycznego (ja latam na kursie GPS).
Pitlab & Zbig FPV System - więcej informacji:
http://www.bigaj.com.pl/fpvsystem
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2621107
http://www.bigaj.com.pl/fpvsystem
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2621107
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
A ja powiem tak silnik i regulator od kanapki mam może 5cm i nic nie pokojacego nie widzę i to samo z magnesami NIE zakłócają magnetometru czyli kompasu. Śmiało montuje wszstko razem
EDIT - scalenie
A ja mam problem dziś cały czas jak bym nie podpiol zasilania wyskakuje mi "Zły baud GPS " i nic z tym się nie da zrobić
EDIT - scalenie
A ja mam problem dziś cały czas jak bym nie podpiol zasilania wyskakuje mi "Zły baud GPS " i nic z tym się nie da zrobić
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
Próbowałeś odwrotnie?
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
To znaczy jak odwrotnie wczoraj jeszcze działało bez problemu 17 satelit a dziś cały czas ten komunikat
Re: Autopilot by Zbig & Pitlab
Skoncentruj się na tym co robiłeś z modelem od wczoraj do dziś. Pewnie gdzieś tam tkwi rozwiązanie.