Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest piątek 14 gru 2018, 09:23


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: poniedziałek 23 sty 2017, 20:26 
Pozazdrościłem kolegom i postanowiłem zbudować sobie butelkowca, albo inaczej pół butelkowca, bo na stery dam lotki. Niestety nie wiem jak obliczyć środek ciężkości, chyba będę kombinował metodą prób i błędów, no chyba że ktoś z kolegów wie i mi podpowie. Projekt ma być uniwersalny, jak będzie ładny lód to założę łyżwy, a latem myślę zdjąć osłonę ze silnikiem i zamontować żagiel.
Jeszcze nie ważyłem, ale myślę że sama konstrukcja będzie ważyć około kilogram. Silnik z baterią i serwem jakieś 500 grram silnik ma ciągu 1400 gram i nie wiem czy wystarczy.


Obrazek


Ostatnio zmieniony wtorek 24 sty 2017, 01:54 przez driver CNC, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
  
 
Post: poniedziałek 23 sty 2017, 22:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 8814
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Nie ma zdjęć :(

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 24 sty 2017, 01:25 
No a teraz?


Na górę
  
 
Post: wtorek 24 sty 2017, 01:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 8814
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
U mnie nadal nic.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 24 sty 2017, 07:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 27 sty 2014, 21:15
Posty: 4239
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Bo tak trudno dodać zdjęcie do posta... :shock:

but.jpg
but.jpg [ 298.21 KiB | Przeglądany 1605 razy ]

_________________
Pozdrawiam, Artur
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 27 sty 2017, 19:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 03 kwie 2015, 07:04
Posty: 1888
Jakieś postępy?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 28 sty 2017, 15:37 
Tak skończyłem, stwierdziłem że ustalenie środka ciężkości jest zbędne, nie podnosi dzioba do góry więc chyba jest dobrze. Zmieniłem też mechanizm sterowania, bo na poprzednim przy dużym odchyleniu skrajna lotka się zamykała, znaczy gdy skręcałem w prawo to zamykała się lewa i na odwrót. Teraz połączyłem 3 lotki jednym płaskownikiem i jest ok. :)

Obrazek


Ostatnio zmieniony sobota 28 sty 2017, 20:29 przez driver CNC, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
  
 
Post: sobota 28 sty 2017, 17:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 03 kwie 2015, 07:04
Posty: 1888
Nie widać grafiki


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 29 sty 2017, 17:03 
Trochę mały power i złapałem dwie gumy, normalnie nie do uwierzenia. Dwie tylne butelki po prostu się przetarły. :)



Na górę
  
 
Post: niedziela 29 sty 2017, 18:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 8814
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Na pełny gwizdek? To faktycznie ledwo się wlecze..
Ale zrobiłeś taki kolor, jaki ja planowałem jeśli chodzi o wściekła pomarańcz :-)

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 29 sty 2017, 18:48 
Po konsultacji z kolegą stwierdziliśmy że trzeba zmienić regulator i baterie na 4S, powinno się poprawić. Muszę też zmienić butelki, "Cisowianka" się nie sprawdziła, teraz czas na Pepsi, chyba że ktos ma już sprawdzone butelki. :)


Na górę
  
 
Post: niedziela 29 sty 2017, 19:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 8814
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Nie ma idealnych. Ale jeżdżę na Nałęczowiance.
Cisowianka jest bardzo miękka i cienka warstwe ma.
Albo większe śmigło?
Nie wiem jak u Ciebie, ale po dobraniu smigla mój już znacznie lepiej śmiga.

Mój waży więcej niż ma ciągu, a szybciej śmiga.
Jak masz prawie trzy razy więcej ciągu niż wagi, to powinien latać.

Co tam masz za napęd?

driver CNC pisze:
Silnik z baterią i serwem jakieś 500 grram silnik ma ciągu 1400 gram i nie wiem czy wystarczy.

Chyba, że źle zrozumiałem i waży 1400g a silnik ma ciągu 500g? Ale raczej nie, bo za duża waga by wyszła pojazdu.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 29 sty 2017, 20:26 
Silnik ma ciągu 1400 gram, całość 1500 gram, mierzone na baterii 3S, teraz zrobię próbę z 4S myślę że osiągi się polepszą. :) Zapomniałem dodać że śmigła nie mogę dać większego, ogranicza mnie osłona śmigła, ale spróbuję zamontować z większym skokiem. Pewnie gdybym zdjął osłonę to zyskałbym jakieś 200 gram, no ale to musi prócz tego że jeździ jeszcze jako tako wyglądać. :)


Na górę
  
 
Post: niedziela 29 sty 2017, 21:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 8814
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Hm to bardzo ciężki, z czego rama? Wygląda na jakieś listewki. To podobny stosunek ciągu do masy co u mnie, a jednak u Ciebie to jak w zwolnionym tempie.
Jaki silnik i śmigło?
U mnie siedzi z odzysku 2836 2200kv i śmigło 7z5. Wciąga 54A na 3s

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 29 sty 2017, 21:14 
Silnik EMAX GT2812/10 KV970 wyciąga 25A na max obrotach, śmigło 12X6


Na górę
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.