system antykolizyjny - projekt

Autorskie projekty naszych użytkowników

Moderatorzy: marbalon, moderatorzy2014, moderatorzy

studentka
Posty: 2
Rejestracja: niedziela 16 gru 2018, 15:11
Lokalizacja: Warszawa

system antykolizyjny - projekt

Post autor: studentka »

Hej :)
Jestem studentką walczącą aktualnie z pracą inżynierską i stwierdziłam, że może warto zapytać o poradę tutaj. Chce zrobić wstępny projekt systemu antykolizyjnego dla BSP opierający się na lidarze i na ADS-B. Mam tylko problem w jaki sposób najlepiej połączyć te systemy tak, żeby w zintegrowany sposób przekazywały informacje o zagrożeniach. I jaki element systemu byłby w stanie odbierać i śledzić dane równocześnie z lidaru i ADS-B, analizować je i w momencie zagrożenia proponować manewr wymijania - wiem, że jakiś kontroler lotu, ale nie za bardzo umiem to wszystko poskładać w kupę.
Będę wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki czy porady :)
Awatar użytkownika
pma_
Posty: 4651
Rejestracja: sobota 08 maja 2010, 09:43
Lokalizacja: Gliwice/Katowice

Re: system antykolizyjny - projekt

Post autor: pma_ »

Jaki masz kąt widzenia lidar góra/dół?
Prościej zrobić wykrywanie zbliżenia na podstawie pozycji GPS (w 3d).
samolot max 4579/1293 analog, DJI do końca zasięgu :)
coper max 1729(na 5.8)
kuczy
Posty: 2199
Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03

Re: system antykolizyjny - projekt

Post autor: kuczy »

studentka pisze:Hej :)
Jestem studentką walczącą aktualnie z pracą inżynierską i stwierdziłam, że może warto zapytać o poradę tutaj. Chce zrobić wstępny projekt systemu antykolizyjnego dla BSP opierający się na lidarze i na ADS-B. Mam tylko problem w jaki sposób najlepiej połączyć te systemy tak, żeby w zintegrowany sposób przekazywały informacje o zagrożeniach. I jaki element systemu byłby w stanie odbierać i śledzić dane równocześnie z lidaru i ADS-B, analizować je i w momencie zagrożenia proponować manewr wymijania - wiem, że jakiś kontroler lotu, ale nie za bardzo umiem to wszystko poskładać w kupę.