Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest poniedziałek 29 maja 2017, 12:15


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1538 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 103  Następna
Autor Wiadomość
Post: środa 09 lip 2014, 16:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 23 mar 2010, 15:32
Posty: 602
Lokalizacja: Rumia
Napisze tutaj informacje o watku jaki zaczalem na elektrodzie, w kwestii zastosowania starych niepotrzebnych matryc z laptopow czy monitorow PC.

Watek na elektrodzie

W sumie za malutkie pieniadze mozna zmajstrowac sobie monitor i co najciekawsze z proporcjach 4 : 3 , gdzie znalezienie dzisiaj takiego nie jest proste. Najlepsze , ze moze byc dowolnej wielkosci od 12'' do 19''.
Oczywiscie jak ktos ma zachcianke i matryce 16 : 9 to moze stosowac wlasnie taka, zaden problem.

Nawiekszy bajer jest w tym , ze mozemy wylaczyc w menu Blue Screen, czyli zniebieszczenie przy slabym sygnale z odbiornika AV. Koniec klopotow z Blue Screen'em raz na zawsze :) .

Zrobilem tez na ten temat strone i powolutku dodaje informacje i fotki z moimi doswiadczeniami w kwestiach LCD'kow .

https://sites.google.com/site/lcd4hobby/

Na stronie sa linki do konkretnych tanich sklepow i do softu do pobrania.
Zapraszam do poczytania i komentowania.

Nataniej i najszybciej kontroler kupowac jako TEN KONTROLER
Jest mozliwosc wybrania przesylki z tracking number - wiec nie zginie i szybko dojdzie.
A softy do niego pobieramy z mojej stronki
https://sites.google.com/site/lcd4hobby ... ltidisplay

_________________
When injustice becomes law, resistance becomes Duty...
Thomas Jefferson


Ostatnio zmieniony niedziela 12 paź 2014, 15:33 przez remzibi, łącznie zmieniany 3 razy

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 09 lip 2014, 16:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 10 sty 2012, 19:04
Posty: 696
Lokalizacja: Zielonki/Kraków
Super sprawa.
Mam pytanie, czy masz jakieś doświadczenie z wymianą podświetlenia w matrycach ogólnie dostępnych, tak aby na polu przy świetle było cokolowiek widać?
Czy to się da zrobić?
Pozdrawiam
Krzysiek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 09 lip 2014, 16:21 
Offline

Rejestracja: niedziela 12 sty 2014, 02:25
Posty: 620
Lokalizacja: Łódź
Od pół roku leży mi matryca, może w końcu się do czegoś przyda :)
Widziałem temat na elektrodzie, ale z tego co pamiętam to było wtedy tylko na VGA. Czy poczyniłeś jakieś postępy i można podłączyć AV? Jaka jest cena?

_________________
RIP Bixler 1.1, quadro 15, QAV 250, Pioneer XL


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 09 lip 2014, 18:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 23 cze 2013, 17:03
Posty: 279
Lokalizacja: Kraków
Można by zastosować do sterowania wyświetlaczami mniejszymi niż 3" z aparatów cyfrowych czy kamer wideo? Projekt home made gogli :) .

_________________
Bartek
Szpecu od kudlenia :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 09 lip 2014, 19:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 10 mar 2010, 15:21
Posty: 16098
Lokalizacja: AIP ENR 5.5 - AAA 153 :-)
Remzibi to bardzo fajny temat, szczególnie w kontekście pozbywania się blueścierwa w naszych zabawkach :lol:
Te rozwiązanie za 15$ wydaje się być idealne: http://www.dx.com/p/maitech-universal-l ... 72HiPl_vTo
O ile pociągnąłbyś temat jego dostosowywania do różnych matryc...
Obrazek
.
.
.
I do kompletu paczka kabli z różnymi końcówkami: http://www.dx.com/p/universal-26cm-lvds ... 72IP_l_vTo
I można szaleć z kombinacjami :idea: :idea: :idea:
Obrazek
Niecałe 30$ i dużo zabawy.

_________________
infekcja FPV postępuje w zastraszającym tempie...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 09 lip 2014, 19:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 03 maja 2011, 01:10
Posty: 1259
Lokalizacja: Amsterdam
Leżą mi dwie fajne matryce, żona kazała wyrzucić ale wiedziałem ze remzibi kiedyś rozkima temat wiec biorę się za czytanie!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 09 lip 2014, 19:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 11 gru 2012, 18:40
Posty: 159
Lokalizacja: Blisko Wawy :)
W kwestii sterowników do matryc polecam tego gościa EBAY Dobry kontakt i szybko wysyła. Akurat do mojej matrycy miał tylko on driver w przystępnej cenie. W menu rzeczywiście jest opcja bluescreen on/off ale u nie przy słabym sygnale włącza się blackscreen a nie wojna mrówek. Tak więc tak jak by tej opcji po prostu nie było..


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 09 lip 2014, 20:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 23 mar 2010, 15:32
Posty: 602
Lokalizacja: Rumia
Rurek pisze:
Remzibi to bardzo fajny temat, szczególnie w kontekście pozbywania się blueścierwa w naszych zabawkach :lol:
Te rozwiązanie za 15$ wydaje się być idealne: http://www.dx.com/p/maitech-universal-l ... 72HiPl_vTo
O ile pociągnąłbyś temat jego dostosowywania do różnych matryc...
Obrazek
.
.
.
I do kompletu paczka kabli z różnymi końcówkami: http://www.dx.com/p/universal-26cm-lvds ... 72IP_l_vTo
I można szaleć z kombinacjami :idea: :idea: :idea:
..
Niecałe 30$ i dużo zabawy.


Przedzial cenowy jak najbardziej sluszny, tylko nie na DX, nie lubie tych padalcow bo sprzedaja klony mojego OSD, Ebay dobre miejsce do szukania i mozna tez ogarnac Paypalem.
Ten zestaw spokojnie ciagnie cala game matryc do full HD (1980x1020) wlacznie.
Ten skaler na TSUMV29 smiga bardzo przyzwoicie co osobiscie sprawdzilem.
Co do kabli pragne zaznaczyc, ze nie potrzebujemy calej garsci - tylko tego jednego do naszej matrycy :) , i polecam go zrobic samemu jesli mamy ramke w ktorej matryca siedziala.



joint pisze:
W kwestii sterowników do matryc polecam tego gościa EBAY Dobry kontakt i szybko wysyła. Akurat do mojej matrycy miał tylko on driver w przystępnej cenie. W menu rzeczywiście jest opcja bluescreen on/off ale u nie przy słabym sygnale włącza się blackscreen a nie wojna mrówek. Tak więc tak jak by tej opcji po prostu nie było..


Akurat u tego goscia ceny sa sporo przesadzone.


Na koniec dodam, ze fotki na stronie sa ch...owej jakosci w porownanoiu do tego jak to dziala na zywo .

_________________
When injustice becomes law, resistance becomes Duty...
Thomas Jefferson


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 09 lip 2014, 20:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 10 mar 2010, 15:21
Posty: 16098
Lokalizacja: AIP ENR 5.5 - AAA 153 :-)
remzibi pisze:
tylko nie na DX, nie lubie tych padalcow bo sprzedaja klony mojego OSD, Ebay dobre miejsce do szukania
Pozwolę się wyjątkowo niezgodzić :-)

Twoje OSD jest na każdym serwisie i w każdym chińskim sklepie :roll: a więc idąc tym tropem nigdzie nie powinniśmy kupować gratów do tego fajnego projektu :-)

DOWÓD: http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=re ... i&_sacat=0

:lol: :lol: :lol:

_________________
infekcja FPV postępuje w zastraszającym tempie...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 09 lip 2014, 20:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 11 gru 2012, 18:40
Posty: 159
Lokalizacja: Blisko Wawy :)
remzibi pisze:
Akurat u tego goscia ceny sa sporo przesadzone.

Na ebay wyszukałem typ matrycy/drivera jaki mi odpowiada i poleciałem od najniższej więc nie wiem czy ma drogo. Za komplet z kablem do lcd, przetwornicą i zasilaczem 12V + darmo przesyłka, zapłaciłem 38$. Mam nadzieję że aż tak mocno nie zdarł ze mnie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 09 lip 2014, 20:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 23 mar 2010, 15:32
Posty: 602
Lokalizacja: Rumia
Rurek pisze:
remzibi pisze:
tylko nie na DX, nie lubie tych padalcow bo sprzedaja klony mojego OSD, Ebay dobre miejsce do szukania
Pozwolę się wyjątkowo niezgodzić :-)

Twoje OSD jest na każdym serwisie i w każdym chińskim sklepie :roll: a więc idąc tym tropem nigdzie nie powinniśmy kupować gratów do tego fajnego projektu :-)

DOWÓD: http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=re ... i&_sacat=0

:lol: :lol: :lol:


OK , masz racje :) .
Ktos kiedys spytal jak to jest to byc sklonowanym,
Odpowiadam - wystarczy sie dobrze wypiac i rozluznic - mniej boli :) .

_________________
When injustice becomes law, resistance becomes Duty...
Thomas Jefferson


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 09 lip 2014, 21:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 10 mar 2010, 15:21
Posty: 16098
Lokalizacja: AIP ENR 5.5 - AAA 153 :-)
remzibi pisze:
Odpowiadam - wystarczy sie dobrze wypiac i rozluznic - mniej boli :) .
Urocze i jakie prawdziwe :-)

No dobra , wracając do meritum - twierdzisz, że tym driverem który zalinkowałem można uleczyć niebieskie-ujstwo ? W sensie poprzez programowe wyłączenie blokady szumów jaką jest de facto bluescreen ... i w wyniku tej softowej operacji otrzymamy ulubioną wojnę mrówek?

_________________
infekcja FPV postępuje w zastraszającym tempie...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek 10 lip 2014, 21:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 23 mar 2010, 15:32
Posty: 602
Lokalizacja: Rumia
Rurek pisze:
remzibi pisze:
Odpowiadam - wystarczy sie dobrze wypiac i rozluznic - mniej boli :) .
Urocze i jakie prawdziwe :-)

No dobra , wracając do meritum - twierdzisz, że tym driverem który zalinkowałem można uleczyć niebieskie-ujstwo ? W sensie poprzez programowe wyłączenie blokady szumów jaką jest de facto bluescreen ... i w wyniku tej softowej operacji otrzymamy ulubioną wojnę mrówek?


Tak dziala TV jak sie wyciagnie antene, po wylaczeniu BS z menu lataja mroweczki.

_________________
When injustice becomes law, resistance becomes Duty...
Thomas Jefferson


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek 10 lip 2014, 21:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 07 lut 2010, 15:24
Posty: 8817
Lokalizacja: Bytom
remzibi pisze:
Tak dziala TV jak sie wyciagnie antene, po wylaczeniu BS z menu lataja mroweczki.
Taaa, a z odbiornikiem video podpiętym przez AV też tak działa. Bo widziałem TV pokazujące mrówki z wbudowanego tunera, ale po AV to już nie chciały, tylko albo blue albo black screen, nawet jak zewnętrzny odbiornik podawał szum.

_________________
Pzdr. -----MIŚ-----


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek 10 lip 2014, 22:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 23 mar 2010, 15:32
Posty: 602
Lokalizacja: Rumia
miś pisze:
remzibi pisze:
Tak dziala TV jak sie wyciagnie antene, po wylaczeniu BS z menu lataja mroweczki.
Taaa, a z odbiornikiem video podpiętym przez AV też tak działa. Bo widziałem TV pokazujące mrówki z wbudowanego tunera, ale po AV to już nie chciały, tylko albo blue albo black screen, nawet jak zewnętrzny odbiornik podawał szum.


Sprawdze i zamelduje.

_________________
When injustice becomes law, resistance becomes Duty...
Thomas Jefferson


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1538 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 103  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.