Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest sobota 16 gru 2017, 14:06


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
Post: wtorek 25 lip 2017, 13:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 14:16
Posty: 2976
Lokalizacja: Warszawa
Deska przyszła :-D Muszę przyznać, że to niezłe bydle :shock: . Czekamy na resztę gratów i testy w terenie. C.d.n


IMG-20170724-WA0005.jpg
IMG-20170724-WA0005.jpg [ 225.56 KiB | Przeglądany 743 razy ]
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 11 sie 2017, 10:22 
Offline

Rejestracja: wtorek 30 sie 2016, 08:42
Posty: 24
Lokalizacja: Opole
Cześć,

jestem w temacie desek elektrycznych nowy ale chodzi mi po głowie zrobienie sobie elektrycznego Longboarda na bazie tej deski:

http://allegro.pl/nils-deskorolka-longb ... 52933.html (kształt)

w temacie wyżej wyczytałem że warto zamiast 120A ESC wziąć 180A

https://www.banggood.com/FVT-180A-Senso ... otproducts

czy dla Longboarda ma to sens taki ESC?

https://www.banggood.com/Racerstar-5060 ... ether-auto

Ten silnik da rade czy poleciacie cos innego?

jeden z tych dwóch kontrolerów
https://www.banggood.com/2_4Ghz-Mini-Wi ... mds=search
https://www.banggood.com/2_4GHz-Radio-R ... otproducts

Jeszcze brakuje jakis zębatek i paska... cos polecacie gotowego? Prędkośc max 25kmh

Czy baterie 18650 połączone jako 4S albo 6S dadzą rade napedzac taka deske bez ich uszkodzenia? Czy może lepiej zainwestować w jakies LiPo?

Są jakies kółka wielkościowo coś między mountain boardem a longboardem? Chodzi mi o to żeby byly wystarczająco duże żeby przejechac po kamykach które sa na naszych chodnikach i asfalcie, a żeby kostka brukowa nie stanowiła przeszkody.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

_________________
M.I.A. ZMR250
ZMR 250- sold
Martian II 220 destroyed
Armattan Chameleon- still flying


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 28 sie 2017, 10:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 14:16
Posty: 2976
Lokalizacja: Warszawa
Tymczasowo mój rower został pozbawiony baterii Li-ion 10S4P w celu wykonania prób w terenie.
Prowizoryczna instalacja złapana trytytkami na zdjęciu.
Silnik i cała maszyna torpeda. Bez problemu rozpędza longboarda do 30 km/h. Te moje moje 3A Samsungi nie kucają nawet pod górkę.
Pompowane koła na nasze chodniki i kostkę bauma bajka :-D

Teraz pozostaje wymyślenie sensownego mocowania-pojemnika na nowe baterie :roll:
Możliwości jest kilka, między innymi płaski pakiet na spodzie deski, ale trzeba by zdobyć jakiś sensowny zasobnik, lub samemu wylaminować.

Jakieś sugestie mile widziane :-)

EDIT: Mimo ochraniaczy i kasku nie miałem odwagi rozpędzić deski powyżej minimalnej :shock:
Za to mój beta tester ile fabryka dała :lol:


IMG-20170826-WA0002.jpg
IMG-20170826-WA0002.jpg [ 447.98 KiB | Przeglądany 591 razy ]
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 14 wrz 2017, 22:20 
Offline

Rejestracja: wtorek 10 sty 2012, 23:18
Posty: 393
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Cześć:) trochę odkopię temat, ja też w sprawie elektrycznego pojazdu, więc nie chcę zakładać nowego.
Otóż, rozważam na zimę projekt budowy hulajnogi elektrycznej:) Jestem naprawdę ciężki więc mam zamiar zbudować ją od zera. Chcę zespawać stalową kratownicową konstrukcję. Mam nadzieję że uda mi się utrzymać akceptowalną wagę. Obróbka metalu nie stanowi dla mnie żadnego problemu, a w warsztacie brakuje mi tylko tokarki i frezarki:) Zastanawia mnie jednak temat doboru napędu. Hulajnoga ma jeździć na takich kołach:
http://allegro.pl/fi-300-kolo-kola-pneumatyczne-do-170kg-4-00-4-i5933433944.html. Moja masa razem z hulajnogą może oscylować w okolicach 140 kg. Chciałbym żeby rozpędzała się do 25-30km/h i miała zasięg w okolicach 10-15 km. No i tu pojawia się mój problem. Jak dobrać napęd? wystarczy 3kW mocy na pokładzie? Jeśli tak to jakie przełożenie do tego ? Początkowo planuję wydrukowanie na drukarce kół pasowych z ABS-u, tak samo z resztą jak mocowanie silnika. Jeśli zaistnieje potrzeba to zlecę frezowanie jednego i drugiego.
Drugi,nieco mniej ważny problem to projekt i wykonanie piasty tak żeby z jednej strony mocowane było koło pasowe, a z drugiej tarcza hamulcowa.
Ktoś z Was jest w stanie nakierować mnie na dobre tory ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 21 paź 2017, 19:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 14:16
Posty: 2976
Lokalizacja: Warszawa
Tymczasem longboard dostał nowy pakiet 12S4P z ogniw Panasonic 10 A ciągłego.
10S poszło pod deskę, 2S do pudełeczka nad, razem z regulatorem, BMSem i odbiornikiem 2,4.
30 km/h pod górę, to dopiero wolność 8-)
Film w przgotowaniu.


IMG-20171014-WA0004.jpg
IMG-20171014-WA0004.jpg [ 173.56 KiB | Przeglądany 355 razy ]
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 30 lis 2017, 14:35 
Offline

Rejestracja: wtorek 03 lut 2015, 20:29
Posty: 170
i jak dalsze testy/film? :D

_________________
#czasami bez ogonkow
hubs nano,107D,111D,symyX5;130 F3,180NAZE32,250CC3D,XK X380;+ flota mini 70-120
RX: 9XR+taranis qx7+orange dsm+eleres+multiprotocol,FPV domV2+EV100
4x4 A979, reely core, remo, feiuye, abs ab1, trx revo, trx pede, trx tmaxx elekt.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 13 gru 2017, 22:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 08 gru 2017, 23:11
Posty: 7
A ja mam takie pytanie, bo przymierzam się do budowy. Czy jeden silnik np. SK3 6354-260KV albo PROP 5060 380KV, albo jakiś inny w cenie max 300zł na pakiecie 6S będzie w stanie ruszyć od zera, przy mojej wadze 75kg? I jak taki zestaw radziłby sobie z delikatnymi wzniesieniami (jazda po mieście tylko).

Edit:
Dość ciekawą opcją do 6S wydaje się ten silnik: https://www.banggood.com/Racerstar-6368 ... rehouse=CN

1400W przy 6s, sensor i przede wszystkim cena lekko ponad 200zł


Ostatnio zmieniony czwartek 14 gru 2017, 22:47 przez Dzakub63, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 13 gru 2017, 23:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 14:16
Posty: 2976
Lokalizacja: Warszawa
Przy tej samej wadze my poszliśmy na całość - silnik 2400W, kV136, 12S :-D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 15 gru 2017, 00:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 01 wrz 2013, 23:07
Posty: 397
Lokalizacja: Kraków
Jeden silnik 63xx z zasilaniem 6s przy twojej wadze bez problemu da radę.
Ja ważę 10 kg więcej a przejechałem setki km na takiej konfiguracji.
Ale zamów coś z niskim kV, nie więcej niż 300, wszystko zależy jakie masz duże koła i jaka przekładnie.
Oczywiście to rada dla Longboard(a), jeżeli budujesz coś na oponach pneumatycznych to taki jeden silnik to trochę mało.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.